KaOoS!

Mitt liv är en enda röra, tänker inte gå in på detaljer, det enda jag kan säga att ja är rätt olycklig, men jag hoppas att det sker en förändring, man ska ju aldrig ge upp hoppet sägs det ju. Men hur många chanser ska man egentligen ge en människa? Ska man offra sitt eget välmående för att den andra personen så gärna vill ge det en chans? Jag vet inte svaret, men jag gör som vanligt, jag härdar ut och ger nya chanser tills jag i slutändan bara bryter samman..  Äsch! Nej nu ska jag inte gnälla, det gör jag ju aldrig annars ?
Haha jo lite till ska ja gnälla faktiskt. Förra lördagen när jag, sara och några fler skulle festa, ja förfesten dög väl, synd att folk inte har samma intressen som jag och sara så hade det kanske blivit roligare.. Förr satt inte alla på festen med en telefon i näven o uppdaterade sina statusar på facebook, men men.. Sen gick vi till Bells.. Varför går jag dit när jag redan efter första gången sa "ALDRIG MER", naiv antar jag.. Men det sög ju precis som jag trodde och precis som det gjorde sist med.. Nej nu är jag färdig med den här stan, ska ja överhuvudtaget dricka , blir det bara att sitta hemma eller gå ut i en annan stad. Har inget emot bells så, dom har bra mat och ska man bara dit och käka funkar det alldeles utmärkt men för att festa?! Nej , verkligen inte. Trångt, smått , svettigt & dyrt. Soo not worth it. Sara och jag gav upp & hade en egen efterfest istället, den var bra mycket roligare & mer givande. Tog några få kort från kvällen, som ja tänkte slänga upp. Lägger även upp en bild på mig och sabina (ny bild) längesen jag la ut ett kort på oss två, som faktiskt är nytaget.. så istället för att läsa om mitt gnäll. kolla in mina bilder istället ;




Pose framför kameran.. as usual



Emma & sara.. (förfest)



Jag & Sabina...


Peace // Jennifer

Kommentarer
Postat av: Anonym

du blir bara snyggare och läckrare,snälla snälla mera bilder.

2011-11-18 @ 19:30:17
Postat av: daniel

hej,skulle så gärna se dig i lite sexiga underkläder,du är grymt fin(läcker).drömtjej.

2011-11-19 @ 23:56:03
Postat av: jaffy

jo det är ju så. jag blir bara vackrare och vackrare med åren. några sexiga underklädes bilder kommer det dock inte dyka upp. nu när man är mamma får man att behärska sig lite. sen blir det sånt jagande efter mig om alla killar får se det. och jag är ju faktiskt upptagen.

2011-11-20 @ 22:44:13
URL: http://jaffy.blogg.se/
Postat av: daniel

jag är också upptagen,men du är ögongodis,alla behöver ett läckert runkmotiv,hittade en bild på dig i string en gång,mums jag kom två ggr den kvällen,perfekt kropp,

2011-11-21 @ 19:21:44
Postat av: anonyma

Hej,jennifer,vi sitter och dricker några öl,och pratar om vilka tjejer vi tycker är snyggast i kr-hamn,vi kom fram till att du kom på en stark andra-plats,efter charlotte jansson,hon spelar mera på sexighet,det gillas,skulle du det skulle det bli jävligt hårt mellan er.

2011-11-26 @ 20:15:06
Postat av: jaffy

Jag känner att jag kommit över det där med att lägga upp halvnakna bilder och klä mig jätteutmanade. Jag är sexig och snygg ändå. Behöver inte visa mig i korta kjolar och stilett klackar en vardag för det. Ska jag ut kan jag lyxa till det. :) Hade jag själv varit kille hade jag inte blivit intresserad av en tjej som visar upp sig för alla.sen är man mamma nu. Det finns gränser. Men tack för dom fina orden.

2011-11-28 @ 04:48:29
URL: http://jaffy.blogg.se/
Postat av: xxx

Klart att du är sexig och snygg ändå.men du gör oss män helt galna,när du sexar till dig,och det är vi som ska tacka dig,livet vore tråkigt utan läckra brudar,faaaan vad kåt jag blev nu,och allt är ditt fel;)

2011-11-29 @ 21:31:14
Postat av: hej

Hoppas att allt är bra med dig,du verkar vara en helskön tjej.kan du inte skriva mer och framför allt lägga upp fler snygga bilder,kasta inte bort ett så läckert yttre,man måste dela med sig av skönhet.

2011-12-11 @ 20:16:10
Postat av: Gudfadern

Läst lite av dina inlägg nu och antar att du inte är allt för nöjd med vad du presterat hittills.

2011-12-20 @ 00:19:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0