Imorgon kör vi!

Igår drog jag & min karl till Karlstad för att shoppa. Jenna fick vara med mormor så länge.
Jag köpte mig ett par nya bruna stövlar, en klänning, smink, lösögonfransar & supersnygga skinnbrallor & ett par vita tights. Jenna fick en till jacka, mössa, vantar, tröja & byxor. Jörgen fick ett par DC skor, en sjal, ficklampa (kan inte handla en enda gång utan att han köper minst 1 lampa), sen köpte han något mer elektronik tjaffs, och en mössa. Tror det var allt. Jaffy betala förstås. Vad gör jag inte för mina hjärtan. Det var skönt att komma iväg lite bara han & jag för en gång skull.
Idag var jag, Sara & hennes syster (&dotter) på stan, köpte två nya Bh;ar & ett par örhängen som jag uppenbarligen tappat bort på vägen eller när jag klev innanför dörren, dom existerar helt enkelt inte längre..
Sen drog vi hem till mig, jag skulle gör ljusbruna slingor, det gick inte som planerat, det såg ut som om jag liksom färgat endast överhåret brunt, inte snyggt så det var bara och slänga i resten och nu är jag brunett igen och det känns faktiskt jätte bra. Nu ser jag inte ut som 15 år längre, :) Haha, nej men ja tycker jag ser lite äldre ut i brunt hår. Imorgon har jag faktiskt planerat utgång med sara och några till, ska faktiskt bli riktigt trevligt, för en gång skull är jag taggad till max! Detta har jag gjort mig förtjänt av, det vet jag. Jenna hon får vara hos morfar över natten. Nej nu ska jag ta en rök, se färdigt på "the shining" och sen är det nog läggdags.

Uppdaterar förhoppningsvis med bilder och info efter utgången..

Trevlig helg / Jennifer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0