Älska Jenna! Hata socialen! Ja men livet är som vanligt...

Ännu en dag avklarad, har en halvmeter hög med tvätt som ska vikas. Känner mig inte alls sugen men tyvärr måste det göras och den enda tiden jag har att göra såna saker på är kvällstid. Blir nog sent ikväll. Igår kväll var jag riktigt dålig, vet inte om jag hade feber men var iaf tvungen att lägga mig i sängen under täcket och jag var själv med  jenna hemma, tog med henne och satte på barnprogram och hoppades hon ville sitta där i sängen en stund och titta med mig men efter två minuter kliade det i hennes ben och hon kom och kramade mig, pussade mig och gick ut i vardagsrummet och lekte själv. Jag kände mig så svag att ja orka inte kolla vad hon gjorde, jag visste ju att det inte finns något hon kan skada sig på eller så, det enda hon kan göra är väl att förstöra något
men den risken fick jag ta, sen hörde jag att jag fick sms och telefonen låg i vardagsrummet. Jag ropade på Jenna och frågade om hon kunde hämta mammas telefon som låg på bänken vid lampan i vardagsrummet, hon sa "Mm" och hon kom med den, det hade jag faktiskt inte alls trott?! Underbara unge. Då frågade jag henne om det var okey att mamma låg i sängen en stund och hon lekte själv där ute, ännu ett "Mm" och hon ut och lekte, efter tio minuter började jag få dåligt samvete och pallrade mig ut med täcket till fåtöljen, men hon hade inte ställt till med något alls, bara lekt. Och jag var så stolt för vanligtvis vill hon inte leka utan mig, men hon kände och visste att jag inte mådde bra och var ett underbart snällt och omtänksamt litet barn. Det fick hon höra med, med ord,pussar & kramar. Finare unge får man leta efter. Jag kan inte förstå hur hon kan vara så snäll och kärleksfull..
Eller jo, jag har väl helt enkelt uppfostrat henne bra och med massa kärlek!
Nog skrutit om mitt barn nu. :)

Längesen jag skrev, skriver många inlägg på datorn som jag tänker lägga ut men det blir inte av och när ja kommer på det, så är dom inte aktuella med dagar och sådär. Var hemma hos Alexandra & Vincent igår, han är så söt och så otroligt lik alek när hon var liten, innan ja kom dit shoppade jag lite kläder till honom, ett par
jeans, en röd/svart rutig skjorta till, en grå stickad tröja som hon tyvärr redan hade och en röd/svart rutig dress, liknande onepiece, riktigt söta grejer, kul att shoppa till en pojk för en gång skull. Joline var även där, kul att träffa henne med, det händer allt för sällan. Joline är populär hos Jenna vill jag lova och det verkar ömsesidigt för joline hade stickat två jätte fina mössor till henne. Det tackar vi för! Sjävklart kommer bilder på Jenna & en av mössorna.

Joline skulle kunna tjäna en slant för dom faktiskt. Beställningarna kan ni göra till mig ;)

För övrigt är nog allt som vanligt , nästan iaf, lite galna saker har hänt runt omkring men det är för smaskigt för att nämna i min blogg, hade jag varit en annan person kanske det hade funkat.. men tyvärr inte. Imorgon ska jag upp till socialen, nu ska vi kriga för våra medmänniskor, usch hatar när soc kör över folk! Dom är till för att hjälpa sägs det?
Det märks inte alls det.

nej nu ska jag ta tag i tvätten, hur mycket jag än skrev så vek den sig tyvärr inte själv..

Jenna i mössan som joline stickat till henne..

Mössan, rosa glittrigt garn med ett hjärta :)
Jenna i mössan som joline stickat till henne..
 Söta unge, Daniel står bakom mig och roar henne så jag ska
få en bild när hon är stilla, tro mig, det är inte lätt...

Ha det bra / Jennifer  ♥


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Underbara unge!!!!!!!!!!!

2011-11-02 @ 17:34:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0