Jag har den vackraste flickan i världen!

Igår blev mitt hjärta 1 år. Jag kan inte förstå hur fort det har gått. Är helt färdig efter att ha kalasat i 2 dagar nu. Så jag tänkte inte skriva så mycker mer, lägger ut lite bilder på Jenna bara.
En sak är iallafall säker, Jag har den vackraste ungen i världen, finns ingen som är så fin som hon. Jag är så stolt över henne, hon är så perfekt så ibland undrar jag om jag förtjänar henne, men antagligen eftersom hon är min.. BARA min.. (och julles också iochförsig) :)



Jenna på sin födelsedag!



Jenna & Jag



Jenna ska äta tårta.. Hela tårtan ser det ut som..


Jenna knallar på kungsgatan.


Hemma hos pappa & styvmor förut idag..


Jenna är helt enkelt BÄST i världen

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du som har en så underbart,välsvarvad kropp,borde ställa upp på att bli fotograferad,modelljobb typ,skulle betala mycket,för några läckra underklädes bilder,

2011-05-05 @ 19:50:21
Postat av: Anonym

hahahahahahahahahahahahahah

2011-05-07 @ 09:56:25
Postat av: Anonym

haha att du orkar skriva sånt till dig själv Jennifer haha men det är ju typskt dig ;) inte ens äckligaste gubbe som den du har barn med vill ha dig!

2011-06-26 @ 19:19:48
Postat av: Lindah

Vem det nu är som slänger en massa elaka kommentarer hela tiden och dessutom på nästan varenda inlägg, du kan inte vara gammal vad det verkar som! Jaffa och jag har inte alltid gått ihop så bra tillsammans men som sagt så är vi ju inte "fjorton-och-lukar-kiss" längre heller så jag tänker gå till hennes försvar när det gäller dina spydiga och högst opassande och oförskämda kommentarer! "Bemöt andra som du själv vill bli bemött", är ett bra ordspråk som jag högt rekommenderar DIG att titta lite närmare på. Man blir ju mörkrädd av dessa fruktansvärt onda meningar!! Gör något annat, kanske något vettigt med din vardag. En hobby kanske? För du kan ju inte må bra, jag menar att sitta och ens orka lägga sån negativ energi.. Le oftare så ska du se att du mår bättre i dig själv tillslut och din energi förvandlas och kanske läggs på något trevligare än att trycka på folk. Ta tag i ditt eget, det behöver du vad det verkar som ur mitt och många andras perspektiv. Jaffa jag var bara tvungen att säga ifrån, hoppas du struntar i de drygt elaka kommentarerna! Varm kram

2011-12-20 @ 10:27:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0