Varsågod!

Hallå! I fredags hade jag planerat att gå ut.. Åh ÄNTLIGEN! Gjorde mig fin och drog till sara, drog i mig kanske fem glas vin, sen vart ja dålig!?!?! älsklingen fick hämta mig på cykel och åka hem, ingen utgång för mig. Så går det, det var ju ett tag sen ja drack och jag hade ätit dåligt den dagen med. Ganska orutinerat!
Idag ska jag träffa min övervakare sen blir det nog en ganska lugn dag. Har stressat hela veckan nu.

Och Varsågod, här kommer bilden på min äckliga FETA mage, som alla vet hur vidrig den ser ut efter jag fick barn?!

Dessvärre håller ja inte med. Är mycket nöjd med min kropp!


     







Kramar

Jennifer

Kommentarer
Postat av: xxx

Skulle gärna vilja se mer bilder av din kropp. Helst dina fylliga, stora bröst! :)

2010-09-30 @ 14:43:08
Postat av: Anonym

hängiga bröst, fläskiga ben, nej tack :) fast för en gubbe som din duger din kropp bra ;)

2010-10-02 @ 22:57:46
Postat av: Anonym

herre gud kan ni inte bara hålla era komentarer för er själva?det är så jävla uppenbart vem som skriver dom elaka. du är gör fin jaffa affa gumman skit i den där anorexia apan hon är bara avundsjuk.

2010-10-07 @ 21:36:51
Postat av: Jaffy

Behöver inte försvaras.. Jennie! =) Men tack ändå.

Det är liksom helt ovärt för dej att kommentera elaka saker för jag tar inte åt mig och blir inte ledsen, eftersom jag vet att det inte är så. Jag vet att ja är snygg :) Och jag vet att ja inte är fet. Så prova att trycka ner någon annan. Mig kommer du aldrig trycka ner! Få som lyckas med det kan ja säga. / Jennifer

2010-10-11 @ 12:38:07
URL: http://jaffy.blogg.se/
Postat av: d

jag,skulle gärna brottas lite i sängen med dig.

2011-02-27 @ 19:00:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0