Tripptrapptrull

Är uttråkad! Finns inget att se på tvn, för jag har ju tydligen bara 5 kanaler. stackars mig!
Tandvärk har jag också. Så imorgon får ja ringa och få en akut tid så dom får dra ut den där satans tanden.
Idag har jag städat lägenheten, haft möte med min syster Julia, pappa och liza, lite familjebråk som behövde redas ut. Det gick bra och jag hoppas allt lungnar ner sig nu. För övrigt är min pappa väldigt underbar. Häromdagen var Julia & victor här, vi hade lite mys. Va riktigt trevligt. Nej vafan ska man skriva. Slänger in några  bilder istället.



Jaa vet, jag har världens finaste tjej!



Jenna & moster!



Min underbara pappa!



Syster Julia! Snygg? Ohja



Jag & Victor



Dyyng sexiga!



Mina Bitches!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0