I would die for you!

Mamma bad mig och min syster att följa med till forshaga i fredags, hade inget bättre för mig så ja bestämde mig för att följa med, med Jenna förstås! Roger, som bor granne med Henrik, (Henrik är då min mammas kille.. eller ja..gubbe! ) han har en Amstaff hona, Rippley [Rippli] , heelt underbar, men hon är understimulerad och behövde lära sig att gå fint t.ex. Så jag och Felicia gick ner och köpte hundgodis och en clicker, så körde ja lite clickerträning med henne, det funkade skit bra. Jag hoppas att han bestämmer sig för att vi tar bättre hand om henne och lämnar henne till oss. Vi får väl se.

Min telefon ringer på fredagen, och det är Johanna, hm, hon ringer inte ofta så nu måste det vara något viktigt.
Ja men viisst! Hon är i stan. SÅ typiskt, men jag fick träffa henne idag, iaf en liten stund. Det va jätte kul att se henne igen, det var ju 1 1/2 år sedan.

Badat Jenna, Duschat, lagt Jenna, filat naglarna, lagt Jenna igen, målat naglarna, lagt Jenna igen.. & igen..
Får se hur många fler gånger det blir. Nu har det varit tyst där inne i snart en timma tror jag minsann.










I would fight for you,  I'd lie for you,
Walk the wire for you,  I'd die for you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0