Cogito, ergo sum!

Min gudomliga lilla dotter väckte mig vid sju. Det är alltid uppskattat.. Inte!
Hennes pappa leker med henne för tillfället, för jag ska försöka ta mig in i duschen och göra mig klar så jag och jenna kan gå bort till Alek. Men jag har fastnat med min dator i knät i min mysiga fåtölj. Gjorde en smörgås och ett glas oboy när jag gick upp. Det står kvar på bordet. Oboyén är ljummen och mackan har stelnat, usch. Frukost vid sju är inte min grej. Gick och hälsade på min pappa igår. Lämnade två stockar snus, snäll dotter jag, älskar att ge bort saker och göra folk glada. Gick även ner till pressbyrån för att hämta ut ett paket. 

Skor, såklart!


                     


Nu går ja in i duschen..


Kram

Jennifer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0