You hurt me all the time

Halv elva i morse ringer Alek, hade visst lovat att träffa henne idag, det hade jag totalt glömt bort, då jag en halvtimma innan bestämde med Zandrah att vi skulle ta med tjejerna till badhuset, fick avboka med Z och snabba mig in i duschen och fixa mig (och Jenna) på en timma, det gick. Jag kan verkligen vara snabb! Det här med supermamma som ja sa inte fanns.. BS! Jag är en supermamma!  Hursomhelst, alek hämtade upp oss i bilen, åkte hem till henne, åt frukost, drack kaffe och snackade massa skit, som vanligt. Alltid lika kul att vara med Alek, hon är den bästa människan på jorden, så jävla fin vän. Klockan fyra gick jag och Jenna hem i regnet, skulle träffat min syster Julia som istället dissade mig för en kompis som hon ALLTID är med. Not cool! Jenna och ja har verkligen lekt hela dagen som dårar, idag har jag ägnat varenda minut till henne, har inte ens hunnit äta, så därför fick vi än en gång gå ut i regnet hon och jag, ner till Orion och köpte kycklingsallad att ta med hem. Klockan åtta matade jag henne och la henne i sin egen säng (älskar att säga det) och hon somnade nästan med en gång. Varje gång hon somnar lätt och utan protest blir jag så lycklig. Så jag har plockat undan litegrann, sen fastnade jag på datorn som vanligt och läser mina dagliga bloggar. En person som har blivit min nya förebild är Jackie Ferm. Älskar hennes ärliga och sköna stil.

I helgen ska jag ut, förhoppningsvis, om jag kan hitta en barnvakt. Blir att gå ut med Zandrah och Petra isf.
Sjukt det ska bli att lämna bort Jenna, har ju som sagt bara varit utan henne max 4 timmar sen hon föddes. Men hon är ju snart 6 månader, en kväll måste väl vara okey.. eller ? 

Enligt han jag bor ihop med får jag inte gå ut. Vad fan har han för rätt att bestämma vad jag får och inte.
Jag sliter som ett as här hemma, jag gör allt! Han bor här, helt gratis och utan att behöva göra något. Bortskämda jävla gubbe. Uppskatta mig istället, istället för att alltid skälla på mig, alltid försöka styra mig, är så trött. Är trött på att bara ge utan att få något tillbaka! Vet inte vad jag ska göra. Du säger att du ska ändra på dej, men det sker aldrig. Ditt humör svänger värre än någonsin. Jag är rädd, har jag gjort fel val, Jag älskar dej,
jag hatar dej.

You´re angry all time.You push me down, at least you try.
I wake up, you´re pounding on the door, you said i´m not the man i was before,
and i wont hurt you anymore. But now i´ve had it, i dont want you!






You and me baby, always and forever! Du räddade mig, och du gör mig så lycklig. Jag ska alltid finnas för dej, vad du än gör, jag skulle offra mitt liv för dej. Min prinsessa. Jag älskar dej så det gör ont.


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Du är den bästa människan på jorden! Jag älskar dig min vän!

2010-10-28 @ 14:27:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0