♥ Sister ♥

Min syster har bott hos mig ett par dagar nu, nu är hon hos sin pappa men hon kommer väl tillbaka hit på söndag, pga bråk med mamma. Ja det är mycket nu känner jag. men alla tankar har försvunnit, skönt att slippa rösterna nu, hoppas dom är borta länge nu. Det kommer och går. Felicia har lärt jenna att sova i egen säng, det tackar jag för då jag hade gett upp hoppet helt. Så nu har hon sovit i egen säng i tre nätter, just nu ligger hon och sover i sängen faktiskt. :) Hon har fått en ny spjälsäng nu, hon var lite för stor för vaggan  nu, vart mycket mysigare. Min karl åkte till strömstad klockan åtta i morse med sin pappa. han ska hämta ett parhögtalare sen passar dom på att kolla till campingen i fjällbacka, så jag vet inte alls vad ja och jenna ska hitta på hela dagen. Ikväll ska jag iaf gå och bowla med Farmor, farfar, deras två kompisar och pappa & Liza. Det ska bli riktigt kul. Ska nog ta med kameran tror jag. Medans jenna har sovit har ja hunnit vika tvätt, platta håret och sminka mig, skumt med tanke på att hon bara sovit i typ 40 min. Jag måste vara jävligt snabb =)


prinsessan

Kramar Jennifer



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0