Orkarkommapåenrubrikvarjegång?!

Vart stan med syster förut, sprang i alla affärer som finns i stan, dock handlade jag inget mycket, våtservetter, engångsgrejer till Jennas nässug och nagelackremover, använder väl en i månaden typ, ett nytt ljusgult nagelack och några stickers till naglarna. Är ju helt galen i naglar, har bitit på naglarna så länge jag kan minnas men slutade efter jag fick Jenna. Nu målar jag naglarna i olika färger, mönster, glitter, stickers.. ja allt. Riktigt kul faktiskt.
Efter det gick vi och fikade på orion, as usual. Sen sprang vi iväg och handlade på coop och tillbaka till orion för att möta pappa och liza, dom erbjöd sig att ta jenna ett par timmar så jag fick lite egentid. Underbara människor. '
Sen hem till mig, gjorde ljusa slingor på felicia och färgade hennes underhår mörkt. Mamma kom hit också. Dagen gick snabbt, lite väl snabbt.
Imorgon åker vi förmodligen till Örebro, syrran ska till sin kille då tänkte vi passa på att shoppa lite där. Ska även hinna med att gå till babycafét med Emma innan. Sen bestämde jag och Zandrah att vi skulle ta en sväng på stan.
Får väl se hur mycker som hinns med. Lite kort från dagen;



:)



Systra mii



Vad kan man säga, jag är kär i mig själv vissa dagar :P



Ciao // Jennifer  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0