Free me, see me, look at me I’m falling and I’m falling.

Fan, fan.  jag kan inte få det ur tankarna, hela jävla tiden. Dom där hemska rösterna som säger att jag ska göra något jag inte vill. Försöker skaka av dom, men dom hittar tillbaka till mig hela tiden. Så fort jag vaknar, när jag ska sova! Hela tiden.. Jag får skuldkänslor för hur jag känner, för hur jag tänker. Men det är bara tankar och så ska det förbli, får aldrig hända igen, får inte, kan inte, vill inte! Eller vill jag? Det är ju det jag vill, jag saknar det så mycket, jag saknar något jag hatar! Jag mår illa av tanken men samtidigt blir exalterad. Det är konstigt, det snurrar i mitt huvud och jag vet det rätta, jag gör det rätta, vill bara ta bort det! Kan någon jävel ta bort det, jag orkar inte höra ekot i huvudet mer, det är jobbigt, det gör ont. Fan jävla skit. Jag måste stå emot, måste vara stark. Jag är stark!



Kommentarer
Postat av: MorsanMIa

Det är tufft, skittufft. Jag förstår det. Men du är tuffare. Du fixar det. Du måste, du har ju en dotter nu som behöver sin mamma. Sin drogfria mamma.

Styrkekramar till dig.

2010-10-17 @ 17:53:56
URL: http://wwwmorsanmia.blogspot.com
Postat av: MorsanMIa

Det är tufft. Skittufft, jag förstår det. Men du är tuffare. Du måste fixa detta. Du har en dotter som behöver sin mamma. En drogfri mamma.

Styrkekramar till dig

2010-10-17 @ 17:55:33
URL: http://wwwmorsanmia.blogspot.com
Postat av: MorsanMIa

Flåt om jag tjatar ;)

2010-10-17 @ 17:56:03
URL: http://wwwmorsanmia.blogspot.com
Postat av: Sara

du klarar detta tjejen :D alla finns här för dej o lilla jenna vill inte vara utan sin mamma och du kan inte va ifrån henne så de så. Klappt o klart så säger vi så. Ne men du är starkare nu än vad du någonsin har varit! är nårbar 24 7 ! de vet du

2010-10-19 @ 01:44:35
Postat av: Anonym

Du klarar det har du bara viljan att klara det så gör du det./jennie

2010-10-19 @ 09:38:57
Postat av: jaffy

Tack allihopa. Tankarna har minskat nu ett par dagar. MEn som sagt.JA är stark!

2010-10-19 @ 21:50:17
URL: http://jaffy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0