♦ Bowling ♦

Ja  bowlingen i lördags var superkul. Pappa vann alltihopa. Efteråt åt vi mat på bowlingen, har aldrig ätit där förut men dom hade riktigt bra mat och det var inte särskilt dyrt heller.. Inte för att jag fick betala något ändå.
Det gjorde farmor. Igår var jag på stan med Emma och hennes lilla Disa, shoppade lite kläder till Jenna, 3 bodys, ett par "ugg-skor", en mössa, leggins, och tunika ( Outiten hon ska efter dopet, hon kan ju inte glida runt i dopklänningen.) Vi har bestämt oss för att matcha i beiget, Alek, jag och jenna, karlarna vet vi inte riktigt vad vi ska göra med än. Idag har jag verkligen inte gjort något alls, har inte velat gå ut för både jag och jenna är lite förkylda. Just de, i onsdags var jag, sara och emma på babycafét för första gången med, vi ska nog gå dit fler gånger. Slänger in lite bilder från mina "events" :) Haha


syster, jag och pappa

Syster Julia, jag & Pappa, bowling.

jenna & disa
Jenna & Disa på Orion.


Jenna spelar innebandy ;)
Jenna spelar innebandy på babycafét.






Funderar på den här jackan till min prinsessa, vad tror ni om om den ?
 Kramar Jennifer  ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0