Stress,bak,dop,ensam men ja känner mig friii :)

Jahapp, det har väl hänt en hel del sen jag skrev sist, men jag har verkligen haft fullt upp eftersom jag för tillfället bor själv med Jenna, det är inte heelt enkelt att sköta allt ensam. Men det går, bättre än vad jag nånsin kunde tro. I fredags fick jag ett sms om ifall jag ville komma på fest, tio på kvällen, såna där saker man inte kan göra när man bor själv med ett barn, men jag tänkte att what a hell.. jenna kan väl vara själv hemma ett par timmar.
Nej! Jag skoja bara. Ringde min syster Julia och frågade om hon hade något för sig, det hade hon absolut inte, så hon och hennes kompis Adéle kom hit och passade jenna, hon sov ju så det var ju inte allt för jobbigt. Hade iaf skit kul, det som var mest roligt var väl att ja bara kunde göra en spontan grej, det var längesen.. Lördagen åkte jag och hälsade på pappa Och Liza,fick lite käk sen hem och lägga dej typ.  Söndagen var jag med syrran, vi åkte upp till björhallen och kollade på hockeyträning. Det var kallt! men vi roade oss ändå. :) '
Igår var Alexandra & Emmelie här och hjälpte mig att baka.. Drack lite vin , och hade trevligt, mestadels iaf.
Idag har jag tvättat, bakat ännu mera.. (inför dopet) så jag är heelt slut. Imorgon måste jag städa och prova ut kläderna jag ska på mig på lördag så jag inte står där fem minuter innan jag ska gå och inget blir bra... så som det brukar bli när man ska "klä upp sig" .. Sen blir det nog bara att slappa lite, har varit lite mkt ett tag nu.

Jag har i princip slutat amma Jenna med nu så hon får välling på kvällen och sover i sin säng heeela natten, och vaknar runt sju. Det är helt underbart. Tror att när jag fick vara själv med Jenna och köra min rutiner så vart det lättare, här är lite kort från idag..´'




Jenna är min lilla pirat ! Heey ;)



Här är min glada prinsessa.



Gullungen och jag..


Syrran och jag kom fram till att ja ser ut att vara typ 15 år.
Gör jag alltid det? Hennes tips på att se äldre ut var "ät mer". 
Hm , visst jag äter för dåligt, men ja tror inte ja ser äldre ut ju större jag blir, nej ja är nöjd med min kropp nu. Gör inget om ja går nere ett par kilo till. 50 är nog en bra vikt tror jag...  


Ciao// Jennifer ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

har ni gått skillda vägar du och gubben



2010-11-18 @ 20:49:04
Postat av: jaffy

Vem undrar?

2010-11-18 @ 22:57:35
URL: http://jaffy.blogg.se/
Postat av: Jessica

Vilka fina bilder! :)

2010-12-01 @ 17:35:16
URL: http://jessicaadolfsson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0