Sovmorgon, bra dag, Ja tack!

Idag fick ja sovmorgon, Jenna vaknade halv nio! Skönt, sen kom morsan och hämtade oss så gick vi ner till stan och fikade. Gick även in på skatteverket för att fylla i ännu ett papper om Jennas efternamn. Har skickat in 3 st nu. Dom verkar inte fatta att hon ska heta Lindstedt i efternamn. Åkte hem till mamma och väntade på att syster skulle komma hem, så vi kunde köra jenna i pulka. Jenna varken ogillade eller gillade det tror ja, hon fatta nog inte grejen. vi var mer eld och lågor än henne :) jahapp, efter det gick jag och syrran ner på stan och käkade, sen hem till mig, jenna somnade klockan åtta. Tack gode gud för en bra dag utan gnäll och med sömn! Imorgon ska vi på rättegång. Fredag ska vi träffa prästen och diskutera om vad vi har för önskemål inför dopet.. Gud, ja kan inget om sånt där. Så lite tjat och så lite psalmer som möjligt känner jag.. Vi kanske också ska ta och bestämma vad Jenna ska heta i mellannamn nu, det är väl på tiden. Har tänkt fram och tillbaka. Dom flesta tycker ju man ska ta ett släktnamn, men då blir ju någon upprörd för ja kan inte ta allas.. Och personligen vill jag ha något helt nytt. Men vi får väl se hur det blir.



Jenna & Moster Felicia


Jenna & Andreas


Ciao// Jennifer ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

janine tycker jag är ett fint mellannamn

2010-11-11 @ 20:00:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0