Överlever inte en vinter!!

La mig och kollade på en skräckfilm igår "The Tortured", Den var inte alls så bra som jag trodde. Men alla skräckfilmer har ju gjorts på alla sätt och vis så en helt ny BRA skräckfilm är fan svårt att hitta. Jag och gubben vart ovänner, om pengar som vanligt, så han sov hemma hos sig inatt. Orka! Idag skulle ja gått med Emma till babycafét med eftersom Jenna vakna vid sex så är hon trött runt halv tio, det var då vi skulle mötas, så ja fick ställa in. Och precis som ja trodde är hon trött och gnällig nu, hoppas hon somnar snart igen, så jag kan göra mig iordning lite. Fan va ja är trött på att gå upp tidigt! Men jag lär ju få vänta ett par år innan jag får sova så länge som ja vill antar ja. Får se om ja hinner träffa Alexandra något idag med. mamma skulle iaf bjuda hem mig och Jenna på mat sen, så ska jag hjälpa henne och lägga till en del i hennes CV. Det är väl det jag har planerat in idag, får väl se om det händer något mer.
Tror inte det. Usch, jag blir så trött och deppig på hösten/vintern. Det är mörkt, kallt. Nej ja överlever inte vinter! Flyttar utomlands en sväng nu! Nej just det, jag har ju inte råd!





Ciao // Jennifer ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0