Jenna Felicia Lindstedt ♥

Nu sitter jag och dricker ett glas vin och bara slappnar av, skönt med tanke på att det har varit fullt upp i ett par dagar, dopet var i lördags och det var kanon! Tack allihopa som var där, och tack för alla fina presenter. :)
Jag hade bakat alldeles för mycket så nu är typ allt tillbaka i kylen igen. :/ Men men.. Det får väl Julle äta upp. Jag kan inte äta för mycket sånt där nu när jag mer eller mindre slutat amma. Jenna är sjuk, det vart hon dagen innan dopet, så hon var hur snorig och febrig som hels, men ändå lika glad. men hon älskar ju att stå i centrum. Och för att inte tala om alla kameror. :) Självförtroende som mor sin skulle jag tro.
Hon döptes till Jenna Felicia Lindstedt, Felicia vart rejält chockad att vi valde hennes namn, eftersom ingen visste vilket namn det skulle bli..


Förut tog jag och Jenna en sväng till Pappa. Där bjöds det på mat, Robin, fica, julia, victor, Liza, pappa, Jenna & Jag, Stora familjen :) nej men det var trevligt. Så fick jag lite bilder från dopet med, Min moster jenny har dom flesta bilderna än, men jag ska få dom på skiva så då ska jag ladda upp flera. Imorgon ska jag med mamma ner till gamla blå valvet, dom ville tydligen ha våran hjälp, dom vill ha sakerna vi hade , eftersom det i princip bara var när vi hade det som det gick runt, vi får väl se om vi vill lära ut våra hemliga recept! Nej nu ska jag och julle dra på någon film, det är ju bara skit på tvn.



 
Jenna, jag & Jörgen

Jenna & Prästen, (hon var riktigt bra btw)




Robin (gudfar), jenna, jag, alexandra (gudmor) & jörgen


Öppnar doppresenter, brevid min min kusin Thilda och med ryggen
mot kameran, min lilla kusin jessica.


Ciao// Jennifer ♥

Kommentarer
Postat av: Marléne

Jenna varStrålande glad trots sjukdom ser jag! beundransvärt! =) btw vad du har gått ner i vikt! lite för mkt kanske?! men är du nöjd så ska jag inte klaga ;) hoppas allt är fint med er! pöss

2010-11-24 @ 12:43:51
Postat av: jaffy

Ja det var hon verkligen. Ja det har jag gjort, njaa, lite för mycket säger en del, men ja trivs såhär faktiskt. =) Allt är jätte bra med oss, allt bra med dej ? puss

2010-11-24 @ 20:32:25
URL: http://jaffy.blogg.se/
Postat av: Marléne

fint de, man ska inte lyssna på andra angående sin vikt, det är ju ändå en annan som bestämmer när man är nöjd. och än ser du ju inte svimfärdig ut så=) härligt att höra, har Jenna bättrat sig från förkylningen nu? jo då det är toppen här... inne på de sista veckorna med skift och det ska bli skönt att slippa det ett tag faktiskt. blir rätt krävande för kroppen.du hade fått jobb såg jag, hur länge fick du? puss

2010-11-25 @ 12:28:35
Postat av: Marléne

jo det känner man ju själv, när man är nöjd med sin vikt och ännu ser du ju inte svimfärdig ut =) härligt att höra, har Jenna bättrat på sig från förkylningen? jo då här är det toppen, är inne på sista veckorna med 2skift, ska bli rätt skönt att slippa det ett tag, det börjar bli lite krävande för kroppen att vända på dygnet och äta olika tider jämt. jag såg att du fått jobb, hur länge fick du? puss

2010-11-25 @ 12:37:31
Postat av: Marléne

haha ja det gäller ju att upprepa sig, ne men det blev nått galet efter första så fick skriva om men men =) pöss

2010-11-25 @ 12:39:44
Postat av: lovisa

fina bilder!

2010-11-25 @ 13:00:33
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: sofie

SNÄLLA!! Hjälp mig komma bland de 40 bästa :) är inte så många röster ifrån. Då är jag med i finalen och har chans att vinna en resa till Rhodos :) skulle vara guld värt ;)



http://mythos-beach.apollo.se/hXhRM



tack tack :D

2010-11-25 @ 13:39:15
URL: http://somaka.blogg.se/
Postat av: jaffy

Precis, men jag brukar inte lyssna på andra som tur är. :) Ja hon är bättre nu. Ja jag fick jobb på vårt gamla café. nya ägare IGEN! Ska bli kul, sen har ja ju jobb på fjällbacka camping i sommar med. Jobba inte ihjäl del marléne :D



puss

2010-11-25 @ 20:27:13
URL: http://jaffy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0