Im free at last!

Jävlar vad kallt det är ute. Blir galen på det här. Och jenna som är ute-barn och allt. Idag klockan tio gick jag & Jenna ner till frivården, på det SISTA mötet. Min skyddstillsyn går ut den 11.e nu. Fan va skönt det känns. Prövotid i 2 år visserligen, bara för jag ska sköta mig men det gör jag ju såklart.. Så ringde dom från kyrkan, ska dit på möte  på fredag och diskutera lite innan dopet. På torsdag ska vi på Andreas rättegång. Ska bli skönt att se honom igen, det var längesen nu. Hoppas han mår bättre nu. Vi tänker på dej hela tiden!
Jenna vägrar fortfarande att sova.. jag blir galen på det här.. Det tar på psyket, men det är bara att bita ihop och se glad ut. Mamma var här igår och vi satte upp nya gardiner, vart riktigt fint. rummer kändes mycket större nu. Nej nu ska ja diska lite sen ta tvätten.




                       

Ciao// Jennifer ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0