Halloween

Yes, i lördags var jag faktiskt ute.. Äääntligen! Först satt vi hemma hos Zandrah. Hon, jag, petra, micke & jonas, sen drog vi vidare till en kille som heter Jesper, det var petras kompis. Uppe på dromedaren, kändes läskigt att vara där uppe. Har i princip bara dåliga minnen därifrån.. :/ Sen åkte vi ner till mastis i en alldeles för full lastad bil. Inne på mastis var det också skit kul, dansade som aldrig förr och flängde runt som en dåre. Brände alldeles för mycket pengar med. Jag VET att ja inte ska dricka sprit, ändå köper jag bara sprit?
(Jaffa + Alkohol = Helt störd och inget omdöme alls.)
Klarade mig hem oskadd.. nästan iaf, julle kom och hämtade mig på cykel, och när cykeln stannar ska man i vanliga fall sätta ner en fot i marken kanske? Men inte ja inte, så ja bara trillar av. Har ett jätte fint blåmärke av det. Men.. det kunde vart värre. Söndagen fick ja nästan hela dagen för mig själv, låg i sängen och kollade på hotellliggaren, skit kul film! Nu i veckan har jag inte gjort ett skit, det har ju spöregnat i två dagar. Men idag är det sol, så vi ska till morsan och fixa hennes bil senare. Slänger upp några bilder från i lördags, nu ska ja ta en cigg och dricka upp mitt kaffe innan lilla Miss Princess vaknar igen.




Jag & Micke i bakgrunden



Petra & Jag



Jag & Zandrah

Ciao // Jennifer ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0