Är det farligt att sova?

Igår gick jag hem till mamma en sväng, Jenna har börjar tvärvägra att sova på dagen överhuvudtaget. Så ja tänkte att om ja gick lite kunde hon somna i vagnen, men ikke. Så vi lekte lite där, sen gick vi hem och fortsatte att leka, fast hon va så trött så ögonen knappt var öppna, sen satte ja henne i babysittern med sin saftflaska, Då slocknade hon med den i munnen. Hon sov väl en havltimma MAX. Sen gick vi och handlade och gjorde hamburgare och tittade på "så mycket bättre" Fan vilket bra program det är. Jenna brukar sova vid åtta, men igår somnade hon vid halv tio, så jag antog att hon skulle sova länge i morse, men ikke! Kvart över fem! klockan nio i morse somnade hon i sin regnskog av ren utmattning, försökte flytta henne till sängen.. Säääkert?! Nej vaken igen, nu har hon äntligen somnat i sin säng. Vad är det med barn och sova ? Det är ju skönt att sova.. Jahapp, vad ska man hitta på idag då, tror det blir städning och byta gardiner, får se om mamma kan komma hit och hjälpa mig, gardiner är inte min bästa sida. Tydligen ska man stryka gardiner? Tss.. nej ja skulle inte tro det. Nej nu ska ja njuta av att Jenna sover och börja plocka lite..



Sover i baysittern



Sover i regnskogen..


Nu är hon vaken igen! För helvete....

Ciao// Jennifer


Kommentarer
Postat av: Anonym

ger du saft till en sån liten...

2010-11-08 @ 07:03:28
Postat av: jaffy

Ja, pärondryck för bebisar då om jag ska vara specifik! Mycket gnäll här tycker jag.

2010-11-08 @ 08:10:17
Postat av: Anonym

du är fan galen, vet du att du ska inte ens ge vatten till en sån liten?? läser mer om barn kvinna, när ska du bli vuxen!!

2010-11-08 @ 12:29:49
Postat av: Anonym

Men klart man kan ge vatten och dryck! Själv gav jag min son det och det har inte varit något större problem, tror det är du som ska läsa mer om barn!!

2010-11-08 @ 14:12:34
Postat av: Anonym

men snälla du som skriver va vet du om det??? vatten,barn dryck jaaaa vad du vill står de nån vart att det är farligt eller? jävla trä huvud!

2010-11-08 @ 15:35:36
Postat av: jaffy

Men gud, hon är 6 månader! Hon får dricka och äta. haha. Jag behöver inte läsa på för att veta det.

2010-11-09 @ 11:35:03
URL: http://jaffy.blogg.se/
Postat av: Anonym

Så otroligt fin flicka. Skit i vad folk skriver. Så länge det inte är nåt vettigt:) Hon ser ju ut att ha det hur himla bra som helst. Och fina saker har hon. Min bebi fyller 6 månader om 4 dagar, och han fick 6 månaders välling idag. Vilken jävla dålig skit-morsa jag var nu då eller?? Mamman känner själv vad som är bäst för SITT barn! Lycka till med allt

2011-04-13 @ 16:20:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0