♦ Vecka 35 ♦

Jaha, tiden bara springer iväg, nu är det bara fem veckor kvar tills min lilla bebis ska komma. Sjukt vad fort tiden har gått. Fick iaf mitt sjukintyg, och är numera hemma från praktiken. Tur det för mina händer och fötter gör riktigt ont. Känner mig så jävla stor och klumpig nu, fattar inte hur ja kunde klaga för några månader sen.
Just nu sitter jag och kollar på lite barnkläder på internet, känner mig inte direkt taggad för att köpa så mycket när jag inte vet vad det är för kön, blir roligare sen när man vet. Fast jag är glad att ja inte fick veta vad det blir, känns mycket roligare när det blir en överraskning. Alla kläder jag hittar är lite dyra dock. :)

Burberry 3del-set, 1500 :-

Hur fint som helst, men det får nog bli en annan gång, är inte riktigt så tät just nu.

Idag va Emma här & hälsade på , det var trevligt att träffa henne, vi ses allt för sällan nuförtiden. Farmor skulle komma förbi men hon hade ingen bil så det fick bli imorgon istället. Har även varit hos mamma en sväng idag.

Nu ska jag ta mig något att äta tror jag minsann, bebisen sparkar mig konstant just nu, han/hon är nog lite hungrig!

 

Kramar

Jennifer ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken vecka är du i egentligen? Det stämmer inte riktigt. Du skrev att du var i v 31 den tolfte mars då borde du vara i vecka 34 nu???

2010-03-30 @ 11:42:44
Postat av: Anonym

de enda hon vet att hon har en bäbis i mage. vem vet om hon ens vet vem pappan till barn är :P

2010-03-30 @ 12:06:23
Postat av: Anonym

Ge fan i och hacka hela tiden! Varför vara så jävla elak? Det måste vara fruktansvärt jobbigt för dig att lägga ner energi på en person som du uppenbarligen inte gillar? Lägg istället det på någon du tycker om. Otroligt konstigt tycker jag!

2010-03-31 @ 02:15:50
Postat av: Anonym

När är BF datumet? Du har aldrig skrivit ut det. Vilken vecka är du exakt i?

2010-03-31 @ 10:05:32
Postat av: jaffy

nej jag har ingen aning om vem pappan är, killar! ring om ni vet med er att ni kan vara pappa till mitt barn ! =) Sen är det ju såhär att om jag inte haft full koll på veckor hit och dit är det ju mitt problem, jag vet när mitt barn ska födas och det är den 7 maj om ni känner att ni måste veta. Och det är om ca fem veckor! Så, hoppas ni fått svar på era "påhopp" .. suckers!

2010-03-31 @ 18:11:12
Postat av: julia

haha, orka att ens folk pratar så jävla mycket.

vi har inte heller varit så bra på att ses, det går åt helvete.

men påsklovet, då är jag fan ledig, jag lovar att jag kommer förbi <3

2010-03-31 @ 21:56:30
Postat av: Anonym

ok 34+5 är du i

2010-03-31 @ 22:47:23
Postat av: Jaffy

Eller hur Julia! ja du får se till att komma då, din lortgris!

34+5, jaja, då avrundar ja det till 35, tycker inte de är så noga, så länge jag vet BF så räcker de för mig.

2010-03-31 @ 23:22:12
Postat av: Anonym

du kanske får en neger ung.. vad vet du eller någon annan heller...har ju knullat alla i kristinehamn

2010-04-01 @ 20:42:20
Postat av: julia

och du din anonym fitta kan gå o dra ballen i gruset.

hur många min syster har knullat med har inte du med o göra, det är hennes sak vem hon vill ha sex med.



jag har ingen aning om hur många det är, och jag bryr mej inte ett skit, för man ska få ta del av det man vill i livet, och bara för att man är kvinna har man inte mindre rätt att ha sex med så många man vill.

det är ens eget val och det ska folk som du skita fullständigt i.



och jag antar att du trackar på andra för att du själv inte har nåt liv, och måste spendera dina dagar med att kaxa över internet.

patetiskt.



over n out.

2010-04-02 @ 11:48:06
Postat av: Jennifer

Ja, det kanske kommer ut en liten negerunge... Vore dock skumt. Nej du lilla vännen, jag vet vem som är far till mitt barn, eftersom jag varit tillsammans med fadern i över ett år, så är det ganska enkelt att räkna ut, sen om jag har knullat alla i kristinehamn tycker ja, som julia säger att det är min ensak.. Jag gillar att knulla , är det något fel med det, jag har behov som alla andra. =)

2010-04-02 @ 12:55:40
URL: http://jaffy.blogg.se/
Postat av: Anonym

oj oj oj,så mångakommentär har du inte fått på ett tag nu va jaffa. du borde nog tacka mig som får så många att slösa bort sin tid med att komentera här ;)

2010-04-02 @ 13:28:35
Postat av: Jennifer

Många? Jag, du & min syster. Shit vad många. Ja men visst, vem är det jag ska tacka då, har denna tuffing något namn kanske ?

2010-04-02 @ 14:59:59
URL: http://jaffy.blogg.se/
Postat av: Anonym

hmmm, jenny lindberg är det..vem annars?? finns ju bara en så korkad person..

2010-04-04 @ 07:52:25
Postat av: Anonym

jag kommer att göra samhället en tjänst, jenny ska inte ha hand om sina barn för hon är psyskiskt störd säger hon själ efter att blivit misshandlad, våldtagen av sin far i storfors,,,

2010-04-04 @ 22:39:24
Postat av: Karin - Mamma till Emil och Liam

Snygga bebis kläder, men lite väl onödiga igentligen. Bebisar växer ju så sjuk fort!

2010-04-05 @ 20:27:37
URL: http://karinjohannakarlsson.blogg.se/
Postat av: Maria

Är man i v 34+5 så har man gått 34 fulla veckor men ÄR i v 35.

2010-04-07 @ 16:07:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0