♥ Vecka 31 ♥

Den här veckan har jag varit hemma från praktiken, har haft så himla ont i mina fötter, samlar på mig en del vätska nu, och det känns kan ja lova, på morgnarna kan ja knappt gå överhuvudtaget. Men på måndag får jag träffa läkaren , så kanske ja kan få ett sjukintyg, så jag åtminstone kan jobba mindre.
Morgonen började med att min karl väcker mig halv åtta och tycker ja ska gå upp då. Jag vaknar tydligen inte tillräckligt tidigt, :) Började kolla på andra avenyn så ringer min syster felicia och säger att ja måste komma dit och hjälpa mamma, för lilla skrållan (våran katt) får kattungar, så ja ringde en taxi och åkte dit =)
mamma hade fått hjälpa till och klippt navelsträngen på den första, den andra kom under sängen, så vi fick dra ut sängen, hämta fram bebisarna och lägga dom i lådan, då kom skrållan också dit och födde den sista! Så 3 st jätte små söta rackare blev det.
Nyss var jag nere på vårat gamla fik med min karl, det var trevligt att komma ut lite, det är ju så himla fint väder.
Sen ska jag laga mat, det blir potatis, pannbiff & brunsås.
Och ikväll blir det film, Luftslottet som sprängdes!

 

Kramar Jennifer



 
                                                                                  







Kommentarer
Postat av: julia

luftslottet som sprängdes har jag sett typ 4 gånger nu, så sjukt bra.<3

2010-03-12 @ 22:37:38
URL: http://knulle.blogg.se/
Postat av: Anonym

va fin mage. tänk om en annan hade såndär lite i den veckan. ser typ ut så där nu och är i v 19

2010-03-13 @ 14:11:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0