Vill ha sommar!

längtar som tusan efter våren & sommaren, först och främst för att bebisen kommer då sen att bara kunna gå ut, utan att frysa ihäl. jag avskyr verkligen vintern. Idag har jag varit på arbetsförmedlingen, sen fikade jag med Ciara, min övervakare, va jätte trevligt, som alltid =). är verkligen glad att jag fick henne som övervakare, det är ju ganska viktigt att det "klickar" med personen man ska ha kontakt med en gång i veckan i ett år så.. Sen har ja ju turen att hon också är fikagalen :P
imorgon ska jag till frivården och börja med programmet BSF som ja vart dömd till. Torsdag ska jag på möte hos Marina, då ska jag få reda på hur det blir med praktik, måste verkligen ha någo att göra nu, blir så less på att bara gå hemma hela dagarna. Får se om ja ska ta och ringa pappsen sen och se om han vill bjuda på en kopp kaffe kanske, har inte träffat honom sen julafton nu..
nej nu ska jag och min älskade karl gå ut till posten och skicka iväg ett paket..

Kramar Jennifer.

Kommentarer
Postat av: julia

kan du kanske ses på söndag?

nån gång under dagen då? <3 :)

2010-01-14 @ 21:43:09
URL: http://knulle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0