Vecka 24 ♥

Ja tiden går så fort, är i sjätte månaden redan. Längtar mer och mer efter den lilla! Ska bli så jävla underbart.
Idag ska ja till Marina på UC och se om hon har hittat någon praktikplats åt mig, ska praktisera på dagis ett tag, man måste ju tydligen göra någor för att få pengar med . =) Efter det ska jag träffa Alek, ska bli kul , vi ses ju inte så ofta direkt. Sen ska ja hem till Julle, idag har jag lovat bort mig till honom hela kvällen och natten, vi har inte sovit ihop på hur länge som helst, har ju varit här med Syrran när mamma vart borta i helgen. Ska bli mysigt att få sova med honom igen, somna på hans bröst, det är det bästa jag vet, känner mig så liten och så trygg i hans famn. Ord kan inte beskriva hur mycker jag älskar den där gamla gubben =)
Och att vi ska ha ett barn ihop känns ännu mer fantastiskt, det här barnet har förändrat mitt liv, till något mycket bättre, vem vet vad det hade blivit av mig om jag inte hade blivit gravid. Nej nu ska ja lyssna på lite musik sen ska ja gå ner till stan!

Ha det bra. Kramar

 ♥  Jennifer!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej!

Hamnade på din sida när jag sökt epå vecka 24 på google. Såg att du o jag ska ha barn ungefär samtidigt. Ville bara lämna en notis att jag varit här.

Har kod på min blogg men mailen fungerar alltid

Mvh Anna

2010-01-20 @ 12:18:57
URL: http://petres.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0