Vecka 21

Ja nu är jag i vecka 21, tiden går fort ändå, men inte tillräckligt fort. Nyår blev helt underbart, vi åt på kinan, lyckades till och med få i mig efterrätt, friterad ananas med glass, det är något jag har varit sugen på huur länge som helst så det fick gå ner. Sen gick vi hem, la oss i sängen tills innan tolv, då skålade vi med alkoholfri cider och tittade på raketerna. Sen tvärslockande jag. Nyår känns rätt överskattat. Mamma och felicia har magsjukan så jag får bo här hos julle så länge, vill inte bli dålig jag med... Igår fikade jag med Zandra Dee på stan, så gick vi lite i affärer, får se om ja får med henne ut och fika idag igen, jag är nämligen fika besatt!
Nu ska jag sminka mig och fixa till mig.

Peace

Kommentarer
Postat av: Morsanmia

Bebis i magen och magsjukan ska man försöka undvika om man kan. Och jag tycker det är helt lagligt att fika ofta när man är gravid.

2010-01-05 @ 21:30:11
Postat av: julia

kan inte du ses nångång frammåt veckan? <3

2010-01-07 @ 14:11:40
URL: http://knulle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0