Hårförlängning!

Idag har jag verkligen inte åstadkommit någonting alls, har mest suttit framför datorn och tvn, har pendlat mellan dom två. ;-)
Jag & min syster har beställt löshår för någon dag sen. Vart visserligen blondt men ja får färga det, ska bli kul att få långt hår igen. Eller längre kanske man ska säga.

gd       h+år
Snart ska jag äta mat. Ännu ett tidsfördriv som jag gillar!
Idag blir det potatis och köttfärslimpa, kocken är.. min mor! Efter det ska jag träffa min man och så ska vi ta en kaffe på stan, så jag iaf har gjort något idag. Funderar på att gå ut och gå lite ikväll med, men det får vi att se hur det blir det med det. Började kolla på en film igår, en skräckfilm "The children" men vi såg inte färdigt den för syrran skulle lägga sig så hon skulle orka upp till skolan, så vi får väl se klart den idag. Den verkade inte så bra dock.. Bebisen lever livet där inne i min mage, man ser hur hela magen "gungar" för han/hon sparkar så.. ser helt galet ut! :)
Nej nu ska ja se hur det går med maten.

Kramar

 ♥ Jennifer


De säger att det är kul att vara ung och fri
Fri från vadå, från förpliktelser, tjenare
Man skulle va' horan, madonnan
Smart och korkad på samma gång
Man skulle ha en kille med bil
Man skulle ha en silverring
Jag var inte ens kysst
Men jag visste vem jag var

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0