♣ Seven months

7 månader har det gått, sen mitt liv totalt förändrades, om cirka 2 månader ska jag ha en liten bebis! Kan knappt fatta det, åh jag kan inte sluta längta så..
Har varit på praktikplatsen sen i torsdags nu och jag trivs hur bra som helst, känns så skönt att ha något att göra om dagarna, och inte bara driva omkring, känna att jag gör någon nytta.
1 Mars flyttar jag in i min nya lägenhet, är eld och lågor över det, det är inte långt kvar alls, känner mig nästan lite stressad men som tur är så har jag det mesta fixat redan. Men måste verkligen tacka min mamma, hon har fixat och ordnat åt mig så utan henne hade ja inte haft den lägenheten. Hon är bäst i världen och ja älskar henne massa! Fast det vet hon ;)
Känns som livet faktiskt funkar och det går bra för mig! Hoppas bara det fortsätter på den vägen, men finns nog inget som kan ta min lycka ifrån mig nu!





Jag gick i ett kvarter idag
som en gång var min hela värld.
Allting var ju enklare då
men ingenting kan bli var det var!

Kommentarer
Postat av: julia

vart ligger lägenheten?

och vill du ha hjälp med nåt äre bara att säga till vet du. <3

2010-02-18 @ 19:25:39
URL: http://knulle.blogg.se/
Postat av: Anonym

25426242

2010-02-21 @ 02:51:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0