Magsjukan #

Vaknade halv sex på lördagmorgonen med magsjukan, spenderade mestadels av dagen inne på toaletten, ett tag funderade jag på att ta med en madrass in och bädda åt mig där inne, men kände sen att hur fräscht är det att sova på en toalett? Nej dom dagarna är väl förbi ?
Känner mig bättre idag, mår illa bara och känner mig slut i kroppen, är jobbigare att vara sjuk när man är gravid, man måste ju äta och dricka fast man bara spyr upp det, min lilla bebis ska ju inte behöva svälta där inne. Jag vill så gärna att den kommer ut nu, min lilla älskling! Den härjar så där inne, jag tror den vill ut faktiskt.
Idag ska jag iaf försöka ringa på en till lägenhet, på värmlandsgatan. Imorgon ska jag ha möte igen, får se om ja ställer in det, vet inte om ja orkar springa ner på stan, plus att ja smittar förmodligen någon då med.
Förra veckan var jag i karlstad med mamma (tisdagen) och köpte mig två par nya skor, sen åkte jag dit igen med syrran på torsdagen, köpte två nya tröjor, usch det är hemskt att prova kläder när man är gravid, personligen tycker ja bara man ser fet ut, men "andra" säger att det syns ju att du är gravid.. förmodligen har dom rätt och ja fel. :)

Kramar

 ♥ Jennifer


Kommentarer
Postat av: Morsanmia

Krya på dig.

2010-02-02 @ 20:00:18
Postat av: Agnetha

Din "gamla" Dagmamma hejar på dig!! Först ska du krya på dig och sedan ska du visa din power! Kvinnor kan!!

Kram till dig.

2010-02-05 @ 00:36:56
Postat av: Tänkte bara

Jobbigt att vara magsjuk. Hoppas att det går fort över.

2010-02-05 @ 06:42:52
URL: http://tnktebara.blogspot.com/
Postat av: Gafflan

Usch för magsjuka det är ingen höjdare. Krya på dig.

2010-02-05 @ 08:32:53
URL: http://gafflan-gafflan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0