Long time no see

Är jävligt dålig på att uppdatera bloggen, kommer nog fortsätta vara det. Har tappat blogglusten nu för tiden, Jahapp, vad har hänt i mitt liv? Inte så jävla mycket märkvärdigt, as usual. Förra lördagen var Janice här, vi drack lite vin och glögg.. Var jätte trevligt, Janice är min styvsons exflickvän. Jenna är faster till hennes son. Krångligt?
Hon var även här i lördags igen. Idag var jag borta hos Alek och fikade, sen bjöd hon på mat. Kycklingsallad, det var hur gott som helst, Hon skämmer bort en när man är där. Fick även en jätte fin LV sminkväska, jag tyckte hon hade tillräckligt med sminkväskor i alla möjliga färger, formar och dyra märken. :)
Nu har jag precis diskat, ska väl snart lägga mig, blir nog att kolla lite "trolltider" , har laddat ner alla 24 avsnitt, och jag älskar den gamla julkalendern, det är väl sjuttioelfte gången jag ser den. Men det blir aldrig dåligt.
Imorgon blir det nog stan, måste styras upp julklappar, har än så länge bara 1 enda klar! Nej som ni märker har jag inget vettigt att skriva, så jag ger mig , slänger upp några bilder.





Jenna & Janice



Jenna & Jag

There might have been a time
When I would give myself away
once upon a time I didn't give a damn
But now, here we are.


Jenna & Hennes pappa



Ciaoo// Jennifer ♥

Kommentarer
Postat av: Stackars tjej

Men snälla?! Styvson? Du vet inte hur impopulär du gör dig. Tror du att du är hans styvmor och att jenna verkligen kommer få jörgens tidigare barn till syskon? Du lindar in dig i skit och jag tycker verkligen synd om de j's vuxna barn. Kanske du också ska ta och växa upp och sluta beté dig som en jävla snorunge?

2010-12-14 @ 20:53:07
Postat av: jaffy

Nu är det ju så att Jenna blir deras syskon vare sig dom vill eller inte?!

2010-12-18 @ 18:00:37
Postat av: Anonym

Det är väl klart att dom blir syskon? Hallå! Det är inte barnen som bestämmer vem ens syskon är...

2011-01-06 @ 12:33:51
Postat av: Anonym

en uppdatering vore kul:)

2011-01-29 @ 08:45:55
Postat av: Smsa Låna

Jag tycker att du har en riktigt nice blogg! Har du tid så slå även ett öga på min :).

2011-07-19 @ 18:45:23
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0