Verkligheten

Jag läste kommentaren jag hade fått i mitt förra inlägg, vet inte vem personen är som tror sig veta så mycket om mitt liv? Men du vet ingenting och det känns så jävla bra. Jag skrev ALDRIG i inlägget att Jörgen är en dålig pappa. Absolut inte! Saken var den att jag gör MER, mycket mer. Skaffade jag barn vid fel tillfälle? Nej det tror jag inte. Hon är det finaste jag har. Att något så vackert kan komma från ett sånt skitliv jag hade?! Jag ångrar inte en sekund att jag knarkade, aldrig. Hade ja inte gjort det hade ja inte träffat Jörgen och då hade ja inte haft min underbara dotter. Många gånger är ja trött på allt, men ja älskar mitt liv. Finns inget som skulle kunna få mig att byta bort det, och lämna bort min dotter till min mamma jämt? Aldrig, jag har inte lämnat bort henne en ENDA gång. Och skaffar man barn, tar man hand om det. Så enkelt är det. Lämna bort Jenna? Nästan lite skrattretande. Min underbara lilla ängel. Men man får be om hjälp, vilket jag borde göra många gånger, men jag gör det inte, för jag vill vara den där Supermamman som inte finns i verkligheten. Ibland måste man inse vad som är verkligheten.

Imorgon kommer min mamma och syster ner till Fjällbacka, ska bli jätte kul. Nu ska ja lägga mig hos lillröva och se en film sen är det läggdags. Natti Natti



Kramar



           Jennifer

Kommentarer
Postat av: agnetha

Hej!!

Det är klart att man får be om hjälp!!! Å det ska man göra!!! Någon supermamma det finns inte på denna jord så eftersträva inte detta. Det är en utopi!!!

Kvinnor gör mer saker i ett hushåll så är det bara!!

Gnälla det får vi också göra utan att vi för den skull är dåliga mammor.

2010-08-14 @ 23:00:45
URL: http://agnetha52.blogspot.com/
Postat av: Anonym

att du måste låta så jävla bra när du är bara en loser hehe så är det,,, lägg bilder på din snygga mage här så får vi har något och tycka synd om dig ahaha

2010-08-16 @ 10:38:26
Postat av: Jenny Lindberg

Herregud, detta är patetiskt ! Dessa annonyma jävla idioter som inte har ngt annat för sig än att sitta och kommentera bloggar? Sjuka människor det finns! Varför inte stå upp och kommentera med namn ? Eller är du rädd för konsekvenserna ? Tror nog det måste vara därför !



2010-08-16 @ 13:08:01
Postat av: jaffy

japp en bild på min mage kan ja lägga upp om du vill. Förstår dock inte varför du vill se den. Ser ut som ja aldrig fått barn =)

2010-08-16 @ 23:03:18
URL: http://jaffy.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha eller hur! vet hur fet den blev :P

2010-08-18 @ 18:13:26
Postat av: Jenny Lindberg

Men va faan ! Stå för vem du är ditt fega kräk. Synd att du är en misslyckad abort som inte vågar stå för vem du är ! Omogna lilla snorunge !

2010-08-18 @ 18:56:48
Postat av: jaffy

Hm.. Fet tror ja inte att ja är. Många som sagt att det inte ens syns att ja har fött barn. Är rätt smal faktiskt. Mina 58 kilo är inget ja lider av direkt ;)

2010-08-18 @ 22:49:34
URL: http://jaffy.blogg.se/
Postat av: Jenny Lindberg

Alla behöver inte vara feta efter man har fött barn.. Jag har fött 2 st och jag har TVÅ pyttesmå bristningar som inte syns! Och där är runt naveln.. Men vem vet, den som kommenterar kanske har fött barn själv och är avig på att visa ser ut som skönheter ?

2010-08-18 @ 23:14:59
Postat av: Jenny Lindberg

Alla behöver inte vara feta efter man har fött barn.. Jag har fött 2 st och jag har TVÅ pyttesmå bristningar som inte syns! Och där är runt naveln.. Men vem vet, den som kommenterar kanske har fött barn själv och är avig på att visa ser ut som skönheter ?

2010-08-18 @ 23:15:02
Postat av: ann jerlström

vem är du som inte har mer att göra än att försöka o tro att du sabbar nån annans liv.. med den stöttningen o hjälp jennifer får om hon behöver så är hon i himmelriket... men du verkar va i underjorden nånstans o luktar död o unket....

2010-08-22 @ 19:06:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0