Shopping

Igår åkte vi iväg till Torp köpcentrum och shoppade lite. Jag köpte mig två linnen, ett par leggins, en väska, en kjol och lite hårsnoddar och hårnålar. Jenna fick en rosa Hello Kitty-dress, en rosa termometer, och ett rosa hårband med en liten rosett. Mamma köpte några leksaker åt henne med. Senare på kvällen gick vi ner till bryggan i hamnen och åt litegrann, jag lyxade till det med EN öl. :) Nu åkte mamma, syster och Jenna ner till coop för att handla lite, Jörgen klipper gräset och jag ska gå och se om det finns en tvätt-tid.

 
Kvällens outfit..

 







Kommentarer
Postat av: Anonym

haha om jag inte kommentera så gör igen det heller och din blogg blir inte ens läst :P så sjukt vad folk ÄLSKAR DIG :P alla vill stöta jaffa när alla tycker precis som mig egentligen :)

2010-08-19 @ 10:42:21
Postat av: Anonym

vill du slå vad att NU efter min kommenten så kommer säkert mer än 2 jävel att kommentera här :P hehe det är så.

2010-08-19 @ 10:44:26
Postat av: Anonym

vad söt din unge har blivit btw...

2010-08-19 @ 10:45:07
Postat av: jaffy

Ja folk älskar mig, så äre. Skriver inte blogg för någon annans skull, och hur många läsare jag har spelar varken mig eller dej någon roll. Är väldigt nyfiken på vem du är. men feg är du det kan vi alla konstatera. Man ska kunna stå för vad man säger och gör, det är ju vanligt folkvett, eller ?

2010-08-19 @ 12:58:55
URL: http://jaffy.blogg.se/
Postat av: jaffy

Ja min Jenna är hur vacker som helst, det har hon alltid varit!

2010-08-19 @ 12:59:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0