Regn!

Igår var det fint väder, så vi var nere till stranden och skulle meta lite krabbor, det var inte min och felicias grej tydligen, det enda vi fick på musslorna var sniglar, så det la vi ner ganska omgående. istället gick vi hem och gjorde oss iordning och åkte ner och handlade mat till kvällen. Grillade Fläskfilé, pommes frites, bearnaisesås, vitlöksbröd och sallad. Vi hade jätte mysigt. Sen satte vi oss och spelade Yatzy och åt chips. Kändes riktigt som en svensson-semester. Idag var ja uppe vid åtta, skulle ju börja jobba klockan nio. Den här dagen har gått väldigt sakta, har regnat hela dagen så vi har bara varit inne och tittat på tv och försökt roa Jenna så gått det går. Mamma och syster åkte hem till Kristinehamn vid tio ungefär. Kändes inte alls kul, kände mig mindre stressad när dom var här och hjälpte mig. På tisdag kommer vi hem igen, ska bli skönt att komma hem igen, fast jag har inte saknat stan ett endaste dugg heller. Tur mamma har städat åt mig så ja kommer hem till en fin och ren lägenhet.
Nu ska ja leka med Jenna! Idag blir en tidig kväll.

Kramar

Jennifer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0