Number 1

Nu sitter jag och bloggar med Jenna  i knät, och lyssnar på Tinchy Stryder Feat N-Dubz. Number 1.
Idag verkar det inte bli så fint väder, men vi hittar nog på något kul att sysselsätta oss med ändå. Kanske ska jobba lite idag om ja hinner medans min number 1 sover. Folk säger att barn är lättroade, det är skitsnack! 3 månaders bebisar är inte lätta att roa. :) Nu kliar hon sig i ögat, och börjar visst bli lite småtrött igen, det passar mig bra det, för om hon sover kan ja sminka mig och fixa håret. Sov bra inatt, och på jätte bra humör, Supermom is back. :)

Bloggar mer senare om det finns tid. Nu ska det ammas och sovas här..

Kramar

Jennifer & Jenna ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0