Don't live a lie, this is your one life

Jaha, nu sitter jag i bilen, påväg tillbaka till fjällbacka, har sån jävla huvudvärk, varít vaken halva natten, för jenna har inte velat sova, vet inte vad som har tagit åt henne. Igår åkte vi iaf till örebro, mamma, jag, felicia och lilltjejen. Köpte en blå, och vit-rutig skjorta. Sen gick vi in på mediamarkt. Där köpte jag mig en dator, en kamera och data-högtalare till gubben.



Emachines- 1990;-



Olympus T-100 - 799;-


Creative inspire t3130



Köpte även ett par nya Killah Jeans häromdagen, och en mössa till Jenna men det har ja ingen bild på, nej nu börjar ja bli riktigt seg, ska nog sova ett par mil..'

Kramar

Jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0