Alexandra! ♥

Nu jobbar ja, eller inte just nu för nu bloggar ja ju, men de är rätt lugnt nu. Mest tyskar som kommer nu på slutet.
Pratade med Alexandra i telefonen igår i säkert en timma. Gud vad jag saknar den tjejen alltså. Hon är min äldsta och bästa vän. Älskar henne så mycket, hon har alltid funnits vid min sida, vad jag än har gjort. Jag vet att jag kan lita på henne och hon ställer alltid upp. Känns jävligt bra att ha en sån vän. Alla har inte det, det konstaterade ja och Alek i telefonen igår. Snart ska jag stänga igen här och gå upp och laga lite mat.



Kramar

Jennifer ♥


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Nu måste jag rätta dig, jag har faktiskt inte alltid stått vid din sida vad du än gjort...tyvärr..



Jag har försökt, men inte klarat det! MEN jag har stått och vänta på dig med öppna armar, ibland skämms jag över att jag inte ansträngde mig mer för att hjälpa dig ur allt!



Som tur var så klarade du det ju helt själv, precis när jag trodde att jag förlorat min bästa vän, gett upp hoppet, så kom du tillbaka starkare än någonsin med en helt annan syn på världen! Helt otroligt hur en så dum väg faktiskt kan förändra allt till tusen gånger bättre?



Du är en fantastisk människa och bästa vän, och jag är oerhört stolt över dig! Jag älskar dig min vän! Och jag lovar att jag alltid ska stå vid din och Jennas sida!



Puss och kram

2010-09-10 @ 14:22:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0