♥ Three weeks to go ♥

Idag; Klockan tio i morse åkte mamma och jag till "nya" maxi och handlade, sen upp till BVC. Som vanligt mätte dom magen och lyssnade på barnets hjärtljud, allt va bra, hon kände även om huvudet va fixerat och det ÄR det, så nu är det bara för bebisen att komma ut! :-)

Sen skickade Zandrah mess och frågade om vi skulle ta en repa på marken, så det gjorde vi, vi sprang där ett bra tag sen åkte jag hem, lagade lite mat och sen ville Alek ner till marken så det var bara att gå ner igen.
Köpte inget speciellt, lite marknadsnougat och blommor till mina blommlådor.

Så nu har jag dammsugit och planterat blommorna, vart jätte fint. Behöver diska lite med men just nu orkar jag inte stå upp, mina fötter gör skit ont och är stora som hus! Ser ut som riktiga "kärring-fötter" :)

När eller om jag får ork ska ja åka bort till mamma med blommor till henne med och kanske ladda ner någon film med. Har blivit alldeles för lite film på ett tag nu.

Bara tre veckor kvar tills min lilla bebis kommer nu!!!

Kramar

Jennifer ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Va härligt! Du har en underbar tid framför dig med en liten bebis, ta hand om dej själv och det lilla livet. Du kommer att vara den viktigaste personen i hela världen för ditt barn, och den lilla för dig! En person som inte har egna barn kan ALDRIG förstå eller ens tro att den kan förstå hur mycket KÄRLEK MAN KÄNNER SÅ FORT DET LILLA KNYTET LIGGER VID ENS BRÖST Å BARA FINNS TILL!



Önskar er all lycka!

2010-04-15 @ 10:36:51
Postat av: Angelica <3mamma till Liam & nr 2 påväg<3

vad hade du för sf mått o vad var hjärtljuden?? =))

2010-04-17 @ 13:09:13
URL: http://kronanskvinna.blogg.se/
Postat av: Jaffy

Oj, nu får ja kolla journalen. =) hjärtljuden va 140. sf mått va 33 om ja kan avläsa kurvan rätt ?

2010-04-18 @ 10:06:22
Postat av: Alek

JAG LÄNGTAR EFTER BEBIS!!

2010-04-19 @ 16:01:43
Postat av: Jaffy

Haha, va gullig du är Alek! Ja men nu är det inte långt kvar, försöker hålla igång som tusan för den ska komma ut fortare.. utan framgång än så länge dock. =)

2010-04-19 @ 16:39:29
URL: http://jaffy.blogg.se/
Postat av: Anonym

gå i trappor:) å små kullar de gjorde ja så viiipps va ja på bb:) hoppas bebis kommer snart blir kul för dig! puss jennie

2010-04-20 @ 11:59:43
Postat av: Angelica <3mamma till Liam & nr 2 påväg<3

Jajjemenn, står oxå symfysmått lr nått sånt =) hihi du har en liten mage! =) men sköönt de!! Hoppas bebis kommer snart, du får uppdatera bloggen när du kommer hem från bb osv med bilder oså :D

2010-04-24 @ 10:26:57
URL: http://kronanskvinna.blogg.se/
Postat av: Angelica <3mamma till Liam & nr 2 påväg<3

tror på en pojke förreseten ;) Man säger att dom hjärtljuden du har är pojk hjärtljud!! ;D

2010-04-24 @ 10:28:57
URL: http://kronanskvinna.blogg.se/
Postat av: Jaffy

Ja jag tror också det är en liten pojke. =) men man vet aldrig. Ja jag är inte så stor faktiskt, jämnfört med många andra, men som sagt, det gör inget. =) Klart jag ska uppdatera bloggen så fort den är ute..

2010-04-25 @ 11:05:35
URL: http://jaffy.blogg.se/
Postat av: Angelica <3mamma till Liam & nr 2 påväg<3

Har du nått namn än då? :D Nee jag var rätt liten med liam oxå medans jag är som en valross denna gång ;) haha!! Lycka till på förlossningen o hoppas HAN tittar ut snart ;) hihi

2010-04-26 @ 09:09:30
URL: http://kronanskvinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0