♣ Långfredagen ♣

Häromdagen; kom farmor förbi och kollade på lägenheten, hon hade med sig en ny kaffebryggare åt mig, blommor, vas, lite mat , och sen världens finaste fruktkorg. Hon är så söt, vart hur glad som helst.

Igår; gick jag hem till pappa och drack lite kaffe, satt och prata lite med Julia med förstås, sen bestämde jag mig för att ta med mig Nora hem, (pappas hund) så hon fick sova här hos mig.

Idag; Jörgen väckte mig klockan kvart över åtta och tyckte jag kunde gå upp, drack lite kaffe med honom sen gick jag ut med Nora, diska, dammsög och plocka undan lite sen kom pappa runt elva och hämtade Nora, sen vid ett åkte jag och handlade med mamma , köpte blommor till mina fönster. Vart tok-sött! Min lägenhet är så fin och jag är så nöjd med den så det är inte klokt. Snart ska jag börja med maten också.

Har insett att jag lever ett riktigt tråkigt svensson-liv numera. Men det är väl bra antar jag, så det ska vara.
Nu får gärna Lilla Lindstedt komma ut så vi blir en riktig familj.
" Familjen Lindstedt " - det låter ju bra? Får se till att han friar till mig snart så jag också får efternamnet :)

Kramar

Jennifer ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kommer aldrig bli en Lindstedt...

2010-04-02 @ 18:42:57
Postat av: Jennifer

Såklart jag kommer, är ju praktiskt taget redan en lindstedt ..

2010-04-03 @ 11:16:01
URL: http://jaffy.blogg.se/
Postat av: Anonym

Varför skulle du vara det? För att du skafffar barn med nån du inte ens har varit ihopp med i 1år?

2010-04-03 @ 18:03:45
Postat av: Jaffy

Alltså, varför kan du inte kommentera med ditt namn och stå för vem, du är.. Jag skulle personligen aldrig kommentera någons liv och sen inte våga stå för vem ja är, det är ju pinsamt. Men ja kanske är lite mer mogen och har lite mer "balls" än vad du har. Och om du nu behöver veta det så har vi varit tillsammans i mer än ett år! =) så det så

2010-04-03 @ 20:16:40
URL: http://jaffy.blogg.se/
Postat av: Angelica <3mamma till Liam & nr 2 påväg<3

Måste man ha vart tillsammans en viss längd för att skaffa barn?? Jag o timmy hade bara vart tillsammans i 5 månader när jag vart gravid, o nu väntar vi vårt 2a barn & vart tsm i 3 år! Ett förhållande kan lika gärna spricka om man vart tillsammans 10 år o får ett barn som att de kan spricka om man vart tillsammans 1 månad!!

2010-04-03 @ 20:48:16
URL: http://kronanskvinna.blogg.se/
Postat av: Anonym

som sagt finns bara ett namn...jenny lindberg...hon är för sorgligt det lilla stackarn...

2010-04-04 @ 07:55:40
Postat av: Anonym

jennifer bry dig inte om va avundsjuka små psyk brudar säger!<3

2010-04-04 @ 09:44:58
Postat av: Anonym

nej angelica jag skiter verkligen i hur länge man vart ihopp innan man skaffar barn. Bra om man känner varandra bra innan. MEN man blir väl inte nån annans efternamn bara för det???

2010-04-04 @ 09:59:55
Postat av: anonym

va har jenny lindberg med detta att göra? :s

2010-04-04 @ 12:26:06
Postat av: <3

hon ligger bakom all skit i denna stad den bruden så! vill jennifer gifta sej med sin gubbe låt då henne göra det , varför inte komentera med namn om ni är så jävla tuffa!!!

2010-04-04 @ 12:35:14
Postat av: anonym

aja, hon är väl inte ens i krhamn? hehe, men okej...kan ju göra stor skada iaf!

2010-04-04 @ 21:27:30
Postat av: Anonym

nej jenny lindberg kan inte göra stor skada,men stor skada kommer hända jenny lindberg.

2010-04-04 @ 22:27:49
Postat av: Anonym

hej jenny lindberg... du år nu polisanmäld o du har trackaserat så många människor runt omkring dig så jag hoppas att dom alldrig släpper dig lös igen..

2010-04-04 @ 22:33:03
Postat av: Anonym

VARFÖR KAN NI INTE BARA LÅTA JENNIEFER VA?

2010-04-05 @ 13:18:26
Postat av: Therese

Stå på dig tjejen! Lycka till med Familjen nu! Kramar

2010-04-05 @ 14:47:06
URL: http://trajsan.blogg.se/
Postat av: Angelica <3mamma till Liam & nr 2 påväg<3

Nej klart man inte blir nån "annans efternamn" men jag reagera mest på det du skrev om att dom inte ens vart tillsammans med varann 1 år!! =)

2010-04-05 @ 19:33:36
URL: http://kronanskvinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0