♣ Dop/Bröllop ♣

I fredags; åkte jag till min moster på landet för jag skulle hjälpa henne att göra smörgåstårtor inför dopet på lördag, kom dit ganska så sent, så dom skulle bort till prästen och gå igenom inför morgondagen, så jag stannade kvar där och gjorde färdigt alla 4 smörgåstårtorna. Duktig jag är! =) Hade fiint ont i mina knän efter stått så mycket, men det var det värt.

Lördagen; Gick upp och gjorde mig iordning för att åka på dop, när vi står där i kyrkan, börjar dom spela helt fel musik, för det va bröllopslåten, så kolla man och såg att Marie och Jörgen va lite vääl finklädda. Hm, jahapp, dom gifte sig och ingen hade någon aning, alla trodde det var ett helt vanligt dop men dom hade slagit ihop det så dom både gifte sig och döpte lilla Jessica. Helt galet men det var jätte kul och jätte fint. Kände mig dock lite lurad när ja stått hemma hos dom och gjort smörgåstårtor dagen innan. =)

Idag; Har städat och plockat lite som vanligt, försöker hålla igång så mycket jag kan, för nu vill jag ha ut den här lilla rackaren. 12 dagar är det kvar till BF !  Ska väl upp och hälsa på hos mamma sen med, ska ladda ner lite film. Jag har insett att jag är en riktigt mammagris :P haha.

Skriver nog inte så mycket mera nu förrens bebisen är ute. Alla dagar känns samma för mig och jag har oftast inget värt att skriva, =)  Im back with the baby! :P

Kramar

Jennifer ♥


Kommentarer
Postat av: Angelica <3mamma till Liam & nr 2 påväg<3

Grattis till tjejen :D <hoppas allt gått bra, såg bilder på fb.. så söt :D

2010-05-05 @ 22:20:38
URL: http://kronanskvinna.blogg.se/
Postat av: morsanmia

NÄMEN har det kommit en bebbe nu. Grattis!

2010-05-06 @ 20:13:23
URL: http://wwwmorsanmia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0