♦ Crap monday ♦

Idag; Har det att varit en riktigt skitdag, har vart på skitdåligt humör & inget har varit bra direkt. Städade när jag vaknade sen gjorde jag lite pannkakor med glass och fruktsallad, det var riktigt gott. Annars har jag mest suttit och lyssnat på musik, va en sväng förbi mamma nyss med, var ju tvungen att leka lite med kissekatterna. Dom är ju så jävla söta. :-)

Igår & iförrgår; Satt jag och Jörgen utanför mamma och solade hela dagen, han fixade lite med mammas bil medan ja satt och löste korsord och målade påskbrev. Tror jag har fått lite färg i ansiktet, men alldeles för lite. Trodde det skulle bli fint väder idag med så man kunde sitta ute men när jag tittade ut snöade det igen :O Det är ju helt sjukt. klockan 19.12 igår inser jag och julle att bingolotto börjar snart och vi har glömt köpa lotter så vi satte oss på cykel och cykla som galningar ner till pressbyrån och köpte lotter, (vi är riktiga svenssons numera) men inte vann vi något inte. Syrran var med och spelade också. Vi hade riktigt mysigt.

Imorgon; Ska mamma, jag och Felicia åka till karlskoga och kolla lite, ta en fika på Melkers med. Var ett tag sen vi var där nu. Ska bli skönt att åka iväg en sväng och framför allt , bara skönt att ha något att göra.




When we were young the future was so bright
The old neighborhood was so alive
And every kid on the whole damn street
was gonna make it big in every beat.
Now the neighborhood's cracked and torn
The kids are grown up but their lives are worn
How can one little street
Swallow so many lives?


Kramar

Jennifer ♥


Kommentarer
Postat av: Sara

Fruktsalladen kunde vi ha delat på! men hör av dej sen när du e hemma , :D

2010-04-06 @ 14:40:53
Postat av: Anonym

är stolt över dig. puss jenni

2010-04-06 @ 21:04:41
Postat av: Therese

Gud vilken fin mage du hade =) Det tyckte Nic också som du märkte =) kram

2010-04-12 @ 06:34:45
URL: http://trajsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0