Stövlar med kilklack

Ska det vara så svårt att hitta, har letat i hundra år känns det som, har äntligen hittat ett par på bergqvist nu, men dom kostar 1300, känns lite väl dyrt när man inte har så jätte mycket pengar och med tanke på att jag äger 40 par skor som ja typ aldrig använder.. så kollade på din sko nu och hittade ett par för 499 som jag tror jag kommer beställa snart. Ska bara klicka i "beställ" men det tar emot.. Haha.
Idag har jag varit hemma hos min mamma en sväng, sen åkte vi till McDonalds, jag bjöd syrran på hamburgare.
Sen åkte jag hem med lite mat till min karl med. Sen träffade jag Jennie på stan, vi stod och pratade om gamla minnen, fan va sjuka vi va alltså, vi slog ta mig fan ner alla vi inte gillade eller alla som bara störde oss, och vi söp som svin och bara var allmänt elaka, men det var verkligen en rolig tid. det kan ingen ta ifrån oss. Ibland önskar jag att jag bara var 14 igen och problemen var inte så stora. Eller man tyckte iaf inte att dom var det.
Tur att man har minnena iaf. Imorgon vet jag inte vad det blir. Blir nog inte mycket alls, ska väl träffa Jennie en sväng annars ska jag nog bara ligga i sängen, är nämligen sjuk igen, jag fattar inte. för max tre veckor sen va jag ju sjuk, men tydligen kan man bli sjuk igen.. Aldrig hänt mig förr men mitt immunförsvar måste ha blivit hel kasst.

Peace!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hihi=) satan vilka tokisar vi är din havande kvinna=) haha. vadå roliga minnen=)=)<3

2009-09-23 @ 20:22:02
Postat av: arvika

Rolig tid att slå ner folk? Vore det jag skulle det vara något jag ångrade i vuxen ålder.

2009-09-25 @ 23:26:42
Postat av: Anonym

a men du arvika, va gammla var vi dådå? 14 år!! inte gör vi sånt nu så, ja har familj så nej du, å de e inge ja ångrar att vi gjorde!

2009-09-26 @ 09:27:13
Postat av: Anonym

och nu får ni allt ni gjorde mot folk utan att bly sig om andras känslor tillbaka! så är livet! D

2009-09-26 @ 17:59:58
Postat av: Anonym

men e du störd? va gjorde vi som var så farligt då?

2009-09-27 @ 09:44:34
Postat av: Anonym

Herregud att ni alltid ska TRYCKA ner Jaffa!!

Låt henne va!

Jag känner henne inte men vet vem hon är.

Sköt era så sköter hon nog sitt ska ni se!!

Stå på dig Jaffa

2009-09-28 @ 00:22:30
Postat av: Anonym

Herregud att ni alltid ska TRYCKA ner Jaffy!!

Låt henne va!

Jag känner henne inte men vet vem hon är.

Sköt era så sköter hon nog sitt ska ni se!!

Stå på dig Jaffy

2009-09-28 @ 00:23:04
Postat av: lill-gos

klart att man inte ska ångra nått. 14 år, de va jue kul för attan. :) ne de pratar dynga!

2009-09-28 @ 22:17:23
Postat av: Arvika

Är det så illa så en som inte ens känner bloggskrivaren måste försvara denne. Då är det illa. Skriver man blogg så viker man ut sig, då får man helt enkelt ta att inte alltid få medhåll.

Klarar man inte av det så sluta skriv blogg eller sök hjälp om det är så jobbigt. Ärligt så tror jag bloggskrivaren tycker det är underhållande, på ett eller annat vis får denne uppmärksamhet och det är väl det denne vill kan jag tänka mig.

2009-09-30 @ 09:04:49
Postat av: Anonym

dom som läser denna blogg o skriver skit kommentarer är sånna människor som gottar sig i andras olycka, för att dom själva inte har nåt liv.tack för ordet.

2009-10-03 @ 10:02:14
Postat av: Anonym

du är ju helt blåst. Är det roligt att slå människor? Fyfan vad hjärndöd

2009-10-26 @ 21:15:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0