News update.

Dags för en blogg nu kände jag, det var ett tag sen och för en gång skull har jag något att skriva.
Jag & min man ska få en liten bebis, fick reda på förra veckan att ja är gravid. =) är jätte glad och ser fram emot det, synd att alla runt eller iaf dom flesta runt omkring mig är så negativa bara. Men tack ni andra som är positiva ocg glada för min skull. behöver heller inga kommentarer så som "har du tänkt igenom det här och bla bla"..
Ja , jag har tänkt och jag är bestämd. Jag söker jobb hela tiden, för att jag vet att ja har dålig ekonomi, men det kommer att lösa sig. Jag letar lägenhet för fullt, eftersom ja ska bo i en egen lägenhet, här är det inte hälsosamt för ett barn, och de är för mycket spring , det är jag medveten om. Och angående pappan till barnet behöver ja heller inga kommentarer om, allt kommer bli så bra så.
Två månader har jag varit ren med, och fler blir det. För aldrig mer, nu handlar det inte bara om mig längre.

Peace!


Kommentarer
Postat av: Anonym

YESS, tjejen vissar för alla att du är mycket mer än vad de tror och att du ska klara det så jävla bra! Att ha ett barn är inget negativt. Nu kommer du att bli en mamma, en kvinna :D



jag är så stolt över dig Jaffa!

2009-09-09 @ 23:28:35
Postat av: Anonym

Du e fan dum i huvudet!!!!! Tänk för i helvete på ungen som ska komma!! Behövs inga fler barn som far illa i denna värld!!!



HELVETE!!

2009-09-10 @ 15:02:45
Postat av: Anonym

du kan va dum i huvudet själv din jävla körv du som skriver de sista inlägget. far illa,hmmm antagligen nått du gjorde som barn i med att du yttrar dig om det! om du nu är så jävla stor i orden kan du väl ringa jaffa å säga vad du tycker å säga vem du är? men de vågar du väl inte du är antagligen en vidrig kristinehamnare som bara kan snacka skit om folk å se ner på dom , avundsjuka? ellr v va fan du vill men behåll dina komentarer för dig själv,

2009-09-15 @ 13:42:43
Postat av: Anonym

Tycker inte att man ska skaffa barn när man inte har ordning på sitt eget liv ännu, å speciellt inte med en missbrukare... Han kommer inte ändra på sitt liv för din skull Jaffa!! va tror du egentligen? han har tre ungar sen tidigare som han inte brytt sig om överhuvudtaget!! barn kan du skaffa senare du har ju hela livet på dig... tänk på barnet!!!

2009-09-15 @ 15:50:56
Postat av: Anonym

ok känner du julle eller? vad fan vet du?

2009-09-15 @ 16:40:43
Postat av: Anonym

de kanske jag gör, mer än va du tror!

2009-09-15 @ 23:08:04
Postat av: Marléne

Då får man gratulera! De där klarar du galant! :) håller en tumme för er!

2009-09-16 @ 00:47:54
Postat av: Jessica

Grattis!! Du såg riktigt barnkär ut när du sprang iväg med Saras vagn hehe :)

2009-09-16 @ 07:18:07
URL: http://greizer.blogg.se/
Postat av: Anonym

WTF ?! Säger inge så har ja inge sagt.. Lär dig att ta hand om dig själv innan du sätter ett stackars barn till världen!

2009-10-08 @ 17:53:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0