Måndag.

I lördags åkte min mamma till turkiet med sin karl så jag är hemma med felicia den här veckan, hon vart jätte sjuk såklart så nu ligger hon här brevid mig och sover, jag va precis och hämtade vårat mobila bredband och laddade på det, så hon åtminstone kan sitta vid datorn och ha något och göra när hon är sjuk, jag är en ganska snäll syster =).. Imorse ringde jag och fick en tid i karlskoga på onsdag för ultraljud. MIn moster ska köra mig och julle dit. Ska bli kul :P
Skulle vilja veta vem som kommentera min förra blogg, vart jätte glad när jag såg det. Är ju inte van vid positiva sådana. Jörgens Barn, hans dotter och hans yngsta son hade kommit hem till oss och gapa om att dom varken ville ha med honom eller barn att göra berättade han häromdagen, han mådde inte så jävla bra över det men ja försökte förklara för honom att det är deras förlust, dom är idioter som ens beter sig sådär. Deras problem är uppenbarligen jag, att jag är tillsammans med deras far, förstår inte varför dock, dom känner mig inte och vet inte ett skit om mig. Något dom kanske borde veta är att jag har förändrat hans liv, och till det bättre!
Jag har fått han att börja leva igen, jag har fått honom att sluta med droger, han frågade till och med en vi känner om det fanns något jobb ledigt till honom!!! Det här är alltså stora saker för julle, sånt han inte gjort på flera år pga att han inte haft någon som stöd och som ställer upp på honom, men nu har han det! Och inte är det hans barn iaf, han behöver er inte, ni är inte värda honom.

jörgen & jenny




Nu ska jag sätta på kaffe och bjuda hit honom, min man, sen ska kolla om det finns tvätttid och sen blir det till att laga mat till sjuklingen ..

peace


Kommentarer
Postat av: Ingen du känner

Undrar hur du har mage till att klanka ner på hans barn. Du måste väl för tusan ha förståelse för hur det är för dom! Att hacka på dom sådär så lär du aldrig få deras medgivande. Det är deras syskon du ska föda, tänk på det! Bättre att visa att du är en förnuftig människa o försöka vinna deras respekt, än att bete dig barnsligt som jag tycker du gjorde i detta inlägg. Nog för att det de sagt kan ha sårat både dig och din karl, men jag tror det är en mycket vanlig reaktion vid sådana här händelser. Det är nog jobbigt för alla parter. Men ni alla får se till barnet sen, tror inte en unge blir lycklig i en splittrad familj.

Lycka till på ultraljudet, hoppas det går bra.

Mvh

2009-09-14 @ 18:44:40
Postat av: Anonym

jag kan tvärr inte säga vem jag är! men jag är glad för din skull ändå. för 3 år sen var jag beroande av droger, blev gravid, mitt barn är min hjälte! Det räddade mig!! I'm happy girl :D I know I am loved :)Att se på mitt barn gör mig stark nog för att vara stålt över mig själv!känslar av att känna, Yes! I'm never alone

See sometimes I'm lonely but never alone! skiter i vad folk säger!do what your heart ask ;)

älskar att läsa din blogg. you are so true :D !

2009-09-14 @ 19:23:04
Postat av: Jaffa

Oj oj va trött jag är på detta, men ändå känner jag att jag måste svara. För det första så måste jag inte ha någons medgivande för att skaffa barn, även om julle har vart dålig på att ta hand om sina barn, jag förväntar mig inte att han ska förändras , jag klarar av att ta hand om mitt barn själv isf, mitt barn kommer inte fara illa, mitt barn ska få allt! Allt ja inte hade och hur mycket kärlek som helst. "ALla ska se till barnet sen" .. VA?! ALla ska inte se till mitt barn, det ska jag och barnets far göra och ingen annan. tack för mig

2009-09-15 @ 21:41:49
Postat av: Anonym

starkt jobbat jaffa, med att du är ren nu :)

och grattis till din man och barnet! de går nog bra! vet inte vem han är men ja vet vem DU är ! :D de fixar du! Tänker på dej ibland :)

2009-09-16 @ 02:20:15
Postat av: Anonym

Man kan inte förutspå vad som kommer ske, och man får givetvis hoppas på det bästa. Det är ju ett liv det handlar om. Och du kommer säkert ta väl hand om barnet. Men om man ser på det såhär; om nu han har missunnat sina tre tidigare barn, så kan det ju hända igen, och vad kommer barnet tycka om det när det växer upp?

Men det är ju inget att gnata om nu, du ska ha ditt barn, du har bestämt dig, och så är det. Kan inte göra annat än att önska dig och barnet en lycklig graviditetstid och en lycklig framtid därefter.

2009-09-16 @ 19:22:34
Postat av: Anonym

du är ju HELT JÄVLA psyko. Hoppas du får missfall.

2009-12-23 @ 13:48:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0