Kreativ?

Jag och Jörgen har målat om i sovrummet, vi målade dom lila, sen skar jag ut schabloner (kinatecken) och målade i guld, hur snyggt som helst, satt upp nya hyllor och fixat. Jag har tydligen blivit kreativ, =), men någon sysselsättningen måste man ju ha. Jag har ju ändå inget liv, inget att göra om dagarna, förutom möten hit och dit. Har ju blivit så lat så även om jag har något att göra så gör jag det oftast inte ändå. I tisdags fick vi pengarna, från mopeden och min telefon som jag beställt var inte leveransklar. Jag som längtat så.. Min karl tyckte synd om mig då, så han gav mig kortet och sa, gå ner och köp den på expert då, så du har något att greja med. Absolut, så det gjorde jag, så nu har jag min fina samsung s5230 i rosa, den är jätte fin, Iphonen lyckades han ju ha sönder så han får ha sin gamla ericsson, im not suprised. Mamma frågade om vi skulle gå ut ikväll och kolla på fotbollen, får väl se hur det blir med det, annars blir det film och godis hemma. Nu börjar man se lite lite på magen... Illamåendet är sjukt jobbigt kan ja tala om, vissa dagar är jag dålig precis hela dagen. Men men, det blir ju snart bättre med sånt hoppas jag.
Nu ska jag göra fler schabloner , till nästa vägg. :P


have a nice day, peace.

Kommentarer
Postat av: angelica <3mamm till liam<3

När är du beräknad till? :) Grattis btw till bebben!! :D

2009-10-26 @ 09:31:22
URL: http://kronanskvinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0