Jag ska glömma dej och jag hoppas det gör ont.

Trött på all skit hela tiden, vi gör inget annat än att bråka, dumma jävla gubbjävel, ja skiter i dej nu!!
Soc vill inte bevilja mig en lägenhet så jag måste överklaga deras beslut, vf kan inte allt bara rulla på?
Nu bor jag hos min mamma... igen. Rättegång den 16.e november med..
Ja de går så jävla bra så.. Fet som ett as har ja börjat bli med, usch!




This is how it feels
When the trust you had is broken,
And your left to burn with your heart wide open
You had the heart to fuck up my whole life
That's just so you!

And now I've moved on by myself
And maybe I won't forgive
I'll just forget you lived
And I hope it hurts



Kommentarer
Postat av: angelica <3mamm till liam<3

Va skojj :) Blir många bebisar i vår/sommar här i stan :D

2009-10-26 @ 10:07:17
URL: http://kronanskvinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0