Iphone - Samsung s5230

Var ett tag sen jag skrev nu, har haft en paus, =) Händer ju inte så jävla mycket heller om dagarna, så bättre med en liten break så man har något att berätta sen.
Idag va jag iaf lite driftig för en gång skull. La ut en annons på blocket, skulle sälja våra JBL högtalara, sen messa en kille rätt snabbt och fråga om vi kunde byta mot en Iphone 3g. Så jag antog erbjudandet, julle behöver ju en tfn och jag beställde en annan igår som kommer på måndag. Det är en present från min man. Han är jätte snäll, han får tillbaka pengar på försäkringen från när hans moppe vart stulen så då tyckte han att ja kunde få det. En samsung, skit fin.  samsung
Så nu fick vi båda en helt ny telefon . Ganska rättvist för en gång skull, oftast.. eh Alltid får/tar ju jag det som är bäst.
Idag har jag även tvättat, men de är väl ungefär all nytta jag har gjort idag med, fan har blivit så lat, är trött tamigfan hela tiden! somnar senast halv tio på kvällarna, uppe och pissar kanske 5 ggr under natten, går upp ca halv tio på morgonen.. Känner mig som en gammal tant. :P
nej nu ska jag ta med min man till handlarn och köpa ngt gott, är sugen på isglass, hur man nu kan vara det i den här kylan.. Marieberg?





Kommentarer
Postat av: MOSTER JENNY

Hej Gumman !!

Du är GRAVID !! Där har du svaret på alla dina nojjor, som tex isglass :)

Men du kan va lugn, det går över !!

Ha det så gott. Kram på er

2009-10-04 @ 09:27:06
URL: http://frollastjej.blogg.se/
Postat av: Anonym

åhh det är så roligt att vara gravid!!! :p

2009-10-04 @ 12:16:26
Postat av: Anonym

jag åt med isglass mitt i vintern när jag vänta michelle , puss jennie

2009-10-04 @ 20:27:51
Postat av: Sara

kom ihåg va ja sa. åt ett piggelinpaket om dan!!!haha

2009-10-06 @ 19:29:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0