Working class hero.

Nu jobbar jag på Cafét, är helt själv för mamma skulle bort och Marie som skulle jobbat med mig va tvungen att åka och jobba på ett annat ställe, känns väl sisådär, häromdagen tyckte ja det kändes helt okey att jobba men då va ju mamma här. Det va mycket tryggare, sen jobbade jag på nedervåningen då med, med loppiset, det är ju helt ok, kan knappt kalla¨det att jobba iof, men att stå här och göra mackor och mat till folk när man inte jobbat på ett halvår och levt som man har gjort så känns det jävligt tungt, man ser mer eller mindre vad folk tänker om en, även om dom inte har någon aning om vem jag är så känns det som det står skrivet i pannan på mig "Lortiga jävla knarkare"! För det är så folk ser på det, det är väl så jag själv ser på det med,  man är ju stämplad för alltid, det går ju inte att komma undan. Men men jag får ju kämpa på, har inte så mycket till val heller. Sara skulle komma ner och fika med mig, det var vid ett men hon har fortfarande inte dykt upp, vill att hon ska komma så jag inte behöver känna mig så himla ensam. Tack gode gud för den här datorn säger jag bara... Men fy vad jag gnäller. Finns folk som har det jämt liiite värre kanske ? ! ;)
Efter jag har jobbat ska jag hem, måste tvätta lite, sen kanske jag borde laga lite käk åt gubben? Men det blir inget avancerat, har typ glömt bort alla maträtter känns det som, när jag ska komma på ngt att äta kommer jag på max tre saker, och det är standardmaten. Usch, så blir det när man inte äter mat om dagarna som vanligt folk
Ska träffa min far någon dag här med, skulle gjort det i helgen men hade inte tid.. dåligt av mig!
Måste se till att träffa Emma med, har glömt bort att höra av mig till folk, har haft massa annat att tänka på, är nog lite för mycket med Julle tror jag nog. Nej nu ska jag se om jag kan få igång lite bra musik kanske, sen hoppas ja att sara kommer så jag får sällskap och så jag får peta lite på stora magen. usch va kul det ska bli när hennes lilla bebis kommer. Wohoo, =)


Ha det bra gott folk. För det ska jag försöka ha.
Peace, love & Understanding.. (gud va tattaraktigt skrivet ) :-P



Kommentarer
Postat av: Sara

Ja kom tillslut :P jävla AMS fel ! undra vad damerna ska göra imorn då. Kaffe ?! ja kanske de! call you tomorrow!

2009-05-11 @ 17:37:34
Postat av: ingen du känner

Du kan inte på något sätt och vis veta vad andra tänker om dig, men du tror det. Samma gäller med mig, jag har oxå gått med dom tankarna, men kommit fram till att det är jag som tänker så. Andra kan se mitt beteende, men de kan inte se mina känslor, samma gäller för mig då, och för dig. Men det är skitjobbigt att sättas i en sån situation där man känner sig "utlämnad" o naken, så som du bakom smörgåsdisken. Men tufft av dig att jobba, det om något visar de som vet att du pundat faktiskt gör annat. Fortsätt kämpa, det kommer ge resultat.

2009-05-13 @ 12:36:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0