Jag älskar dej , jag hatar dej..

Gårdagen vart inte alls som ja hade planerat, som vanligt... Den vart inte alls bra, va skit tråkigt, och mådde dåligt. Idag blir det väl inte bättre antar jag, men man kan ju fortfarande hoppas... Jag behöver verkligen till tandläkaren, låg och mer eller mindre grät igår för jag hade så ont, men jag ringer aldrig och bokar en tid, vad fan är mitt problem?
Jag klarar ju inte av någonting? Det är ju inte ens jobbigt att lyfta luren och ringa ett enda jävla samtal.. Herregud, är så trött på mig själv nu, har sparkat på mig själv i två dagar nu, det känns ju bra..
Vi bara bråkar, tjaffsar om precis allt! Sjukt, patetiskt Och fruktansvärt jobbigt, hur länge ska vi orka det, hur länge ska det hålla? hm, nej jag vet inte vad jag ska skriva, är så gnällig idag, är inge rolig att lyssna på då...






Why can't only I for one just be, It's not the same when I no long can speak to him. I may be changed but so have he,
It's like we've locked us up and thrown away the key. I see your smile, the same old smile. But then he takes me down and make our feelings die.
I got a life on my own, I have to be on my own sometimes, I have to stand on my own two feet's and I know I treat him good, But why do we always fight, I can't look at you, I can't be with you tonight And I know that this ain't right, Because I love you so but I have to go alone!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0