Wasted time..

Läste min blogg som ja skrev sist, kände att den va ganka osammanhängande och lite halv flummig. men det kan ju förklaras med att ja inte va som ja skulle den dagen, kändes som ja sov när ja var vaken ungefär, men nu är det bättre, iaf på den fronten. Eftersom ja fick tag i tabletterna som ja kämpat för nu ett tag. Att antideppresiva skulle funka så bra trodde jag faktiskt inte.. men fel av mig.
Idag känns som en kass dag, men så känns väl alla dagar nu förtiden, är så trött på mitt liv. (känns som bortkastad tid att leva, någon annan kanske vil leva hellre än mig, då borde man kunna "ge bort" det, till någon som verkligen behöver)  Det är samma hela tiden, man lever i en repris, samma folk, samma skit , samma ALLT! Och inte gör jag något åt det heller, är för lat för att ta tag i mitt liv? herregud, va är ja för människa?
Jaja, nu ska jag försöka göra något för att göra åtminstone den här dagen lite bättre.. lite måste man ju anstränga sig kanske..


You soon lose track of which way is up when your always being put down
You gotta be strong and do what you feel in your heart
Regardless of who's around

Kommentarer
Postat av: Lena

Det gör du helt rätt i =)... Kämpa på, du fixar det!

2009-05-22 @ 17:51:28
Postat av: Anonym

anti depp börjar inte värka förens efter ett par veckor

2009-05-22 @ 18:34:06
Postat av: Anonym

Anti depp kan ta upp till två månader innan de värkar

2009-05-25 @ 13:57:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0