Utgång!

sitter hos mamma, klara inte av att vara hemma mer.. Vi kommer verkligen inte överens, vet inte vart det bär iväg med oss två. Utan drogerna är han inte den jag älskar, inte den jag vill vara med. Kan ju inte bara vara "tillsammans" när det är sånt inblandat..
Ikväll ska jag vara med morsan, ska väl på krogen med, känns hel skumt, för då ska ja göra mig iordning och allt sånt, och sen vara på en krog med massa folk, hur fan beter man sig? kommer bli skumt som fan, men kanske blir kul...
får väl se, en sak som är säker är att jag bör åka hem och göra mig klar ca två timmar innan vi ska åka, för jag är så seg på att välja kläder... och allt sånt..
men nu ska ja prata lite med mamma,

over and out!


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad menar du nu då?''och sen vara på en krog med massa folk, hur fan beter man sig? ''hihi, du vet mycket väl hur du ska bete dig?! knull knull,killar killar! :D så har du betet dig sen första gången du var ut på en krog!

2009-05-23 @ 12:50:28
Postat av: Jenny Wolff

Varför håller ni på att klanka ner på Jennifer hela tiden. Du som skriver är nog bara avundsjuk för att denna vackra tjej är så pass mogen och modig att hon törs skriva om sig själv i en blogg. Du fegis törs ju inte ens skriva vem du är. Fy va lågt. Orka säger jag bara......Väx upp och låt henne va !! Och våga stå för vem du är för fan !!

2009-05-23 @ 14:36:52
URL: http://frollastjej.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag o jennifer va på harrys i karlstad, vi hade riktigt trevligt. jennifer fick så mycket komplimanger så hon rodnade. jag blev glad för hennes skull. mamma

2009-05-25 @ 17:18:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0