Run run run!

Just nu sitter jag nere på cafét, va tvungen att komma ner och hälsa på mammsen, sen behöver jag låna strösocker med, f¨r se om hon kan ordna  det.. Men det är jag rätt säker på att hon kan, hon är så driftig så..
Gårdagen va sisådår skulle man kunna säga, en jävla massa krångel fram & tillbaka hela tiden, men tillslut "löste" det sig ju eller vad man ska säga, då har det varit som så att jag bara kunnat gå in apopteket och hämtat ut  dom.. för dóm hade funnits där s9 april. skukt att ingen på BC eller Sjukhuset har ngn som helst aning om det.. För läkaren som skrev ut tabletterma har slutut där uppe, och då vet ja inte om hon tar med och bränner alla journaler?
well, well. Idahg händer det nog inte alls mycket, är inte helt pigg just nu alltså.. snurrar så i mitt huvud, precis som jag vore full och samtidigt sjukligt trött, får nog ta och gå hem igen känner jag.,.


peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0